lego Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Mini har fått ny seng nå (stor seng), og ettersom han snart har bursdag så ønsker jeg han dyne og pute. Kommer til å kjøpe selv hvis ikke en bestemor gjør det altså (har egentlig ingenting med saken å gjøre) Men jeg snakket med mamma i kveld, og spurte om hun skulle kjøpe det til han. Men, nei, det skulle hun ikke, men kanskje han fikk det av noen andre... Hvem da? Jo, han skulle få det av søstra mi. Ble litt overrasket for hun er ikke kjent for å ha så veldig god råd, og dyne og pute vil jo koste litt mer enn hva hun pleier å gi... Men de hadde en han kunne arve! Er det sært av meg og ikke ville arve en dyne??? Og jeg er kanskje litt utakknemlig, men vil ikke at han skal få en brukt dyne i bursdagsgave liksom...
imsdal med julesmak Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Nei jeg synes ikke du er sær. Men hadde nok heller kjøpt han dyne og pute selv.
BettyBoob Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 kjøp det selv ville nok også hatt nytt! småbarnsdyner og puter har jo en tendens til å bli litt "grisete"! hehe..
Tingelingelate med to tomater Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Hehe, jeg syns ikke du er sær. Jeg hadde heller kommet dem i forkjøpet og kjøpt dyne og pute selv jeg.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Det synes ikke jeg er sært i det hele tatt. Man gir da ikke arvet gods i bursdagsgave? Dyne hadde jeg ikke ville arvet uansett, tror jeg...
lego Skrevet 4. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2007 Ja det blir til det da selvfølgelig. Måtte bare forsikre meg at jeg ikke var sær liksom... hehe
bente69;) Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Dyne og puter kan arves mellom søsken, men der slutter det. Det er hvertfall min mening. Snuppa har hatt stor seng i snart ett år, men har junior dyne enda. Hun får dundyne og dunpute av bestemor og bestefar til jul, det er alt i hus da bestemor kjøpte det på salg i høst:) Nei, du er ikke sær!
lego Skrevet 4. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2007 Det var det jeg tenkte! Da blir det shopping til uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå