ønskebarn Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 er 25+3 har gått opp 10 kilo. trente mye før og var veldig tynn før jeg ble gravid.jeg følger den grønne streken på helseskjema.ser det er så mange som skriver om det her, også bare lurte jeg om 10 kg er veldig mye.
2 søte småpiker Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 JEG HAR GÅTT OPP 9 KG, ER 25 U+1.
vipsen*en av hver* Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 er ikke mye nei.. alle legger på seg forskjellig.. jeg er 22+1 og har lagt på meg 6,5 kg.. såg en plass at mellom uke 17 og uke 24 var det vanlig å legge på seg 0,5 kg i uken.. for det var da babyen vokste mest. Jeg stgnerte mye på slutten sist.. totalt 19 kg, 15 kg gikk av etter bare 3 dager.. så ta det med ro..:0)
mumitrolletermammantilmille Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Slapp av jenter. Jeg har gått opp 12 kg og er bare 23 uker. Sikkert mere nå. Er et par uker siden jeg veide meg:) Blås i det. Og bare kos dere med svangerskapet. Men trenger selvfølgelig ikke ta helt av og spise alt man kommer over. Men dette er jo den eneste gangen i livet, som det faktisk er "lov" og legge på seg. Jeg nyter det. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 hehe;) ta det heilt me ro:) jeg har gått opp 7 kilo og er 22+5... i forige svangerskap gjikk jeg opp 20 kilo, men hallo! det er ikke 20 kilo me fett...
mamma.85 Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 det med vekt tenker jeg også litt på! jeg er i uke 23 i morgen og har gått opp 1 kg den vekta kommer enten man vil eller ikke
ny på vei? Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 oj! vil også gjøre det.. jeg gikk opp 4 kg når jeg var ved 17. uke, men nå har jeg gått ned 2 kg igjen på bare 2 uker=S ble litt bekymra når jeg så det, men ervel veldig individuelt kanksje?
ønskebarn Skrevet 4. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2007 tusen takk. godt og høre at jeg ikke har lagt på meg alt for mye.ble litt bekymret. prøver og spise sunt men vekta bare flyr oppover. godt og se at vi er flere.
sydilla Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Akkuret som deg - tynn fra før 10 kg ekstra ved 25 uker. Ikke bekymre deg med mindre legen sier noe :-)
Gjest Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Slapp av damer. Dere skal ikke tenke så mye vekt når dere er gravide. Spis normalt, beveg dere normalt. Jeg gikk opp 20 kg forrige svangerskap. Alt var borte seks dager etter fødsel... Jeg sier ikke at alt forsvinner på alle noen dager etterpå, men det meste blir borte. Baby, vann, morkake osv...dette veier en del. Dessuten ser gravide damer flotte ut! Kos dere! Lykke til videre ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå