Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 ..hvordan gjør dere det med melka og sånn når dere skal ut og sånn? Blander dere ferdig eller?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Jeg har med meg en termos med kokt varmt vann og pulver til en flaske. Enkelt og greit å blande når det skulle passe.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 jeg blander ferdig... varmer der vi er... koker vann hver morning og når vi er hjemme lager jeg flaske når han er sulten..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Men hvor lenge kan man "drasse" på en ferdiglagd flaske,før den blir sur..?
Gjest Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Jeg slenger meg på Anonym over her. Har dessuten pulveret ferdig oppmålt i urinprøveglass fra Apoteket.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 er aldri lenge ute... bare over ett måltid... skal vi langt kjøper jeg ferdig blandet nan...
Gjest Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 He, he, var litt treg, jeg. Jeg mente at jeg hang meg på Anonym kl.2149! =)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 hehe... oki.... ser det er mangen som gjør dette forskjellig... alt etter hva man selv føler er rett og enklest;)
bølla mi Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Hei, jeg har kjøp sånn avent beholdre, som det er flere rom i til å måle opp pulver! da kan du måle opp til 3 måltider, å ha vann ved siden!!! Kjempe kjekt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå