♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Tuppen sliter veldig for tiden. Han har øyekatarr, er potte forkjøla og i går hadde han 40 i feber. Han har vært sur i dag, men rimlig god form. Nå har han sovet noen timer og driver nå og våkner. Han har stygg slimhoste, sliter med tett nese, øynene verker og han puster veldig med munnen. Har gitt stikkpille, vasket øynene og sugd ut nesa med sånn snørr uthente greie. Han er jo bare sååå trøtt, men fortsatt tett og surklete. Noen gode forslag til den kommende natt. Har en mistanke om at det blir en laaaaang en.
Skravlemamman Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 nesedråper...,helt nødvendig for forkjøla småtroll....,hvis du ikke har så kjøp i morgen den dag:-)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 Huff, det burde jeg virkelig hatt i hus ja. Gått tom både for voksne og barn. Alt jeg har er saltvannsspray og det prøver jeg på meg selv her uten effekt. Får vel prøve å spraye litt nesten gang han våkner. for det gjør han garantert
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Hev hodeenden på senga med bøker eller liknende hvis ikke du har gjort det allerede.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Kan forresten anbefale Nazaren til barn. Som spray )
&susy& Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Hvis du fortsatt ammer, kan du pumpe litt og helle inn i nesa hans med en skje. Jeg ville uansett bygget senga opp i hodeenden med ca 15 cm. Bruk bøker el under bena.
Skravlemamman Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Ja, bruk saltvannsdråper.....hold deg unna snørrsugeren. Når minstemann her lå på sykehuset med rs-virus fikk jeg beskjed om ikke å bruke den. Den trigget slimhinnene, og det ble bare værre.......var beskjeden vi fikk..God bedring.....:-)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 4. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2007 Ja, det kan jeg gjøre. Tok unna bøkene for ikke så lenge siden. Da må vi heve. Mye eller???? Også er det bedre å sove med vinduet åpent sant?
Skravlemamman Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Du har ikke tiger balsam da eller noe menthol greier du kan smøre under nesa?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Jeg har hevet snuppas seng med ca 10cm (hadde to feite bøker på samme tykkelse så la en under hver).
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 4. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. november 2007 takker for masse gode råd. Nå har jeg hevet senga, åpnet vinduet og sprayet saltvann. Det blir ikke for sterkt med mentholatum da???
Skravlemamman Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 Huff, vet ikke egentlig.......kanskje det er siste kriseløsning det da....
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 4. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. november 2007 Har prøvd litt forsiktig og det gikk bra. Nå er eneste problem at ungen er lys våken og ikke interessert i å legge seg å sove. Dette blir en laaang natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå