Gå til innhold

Lekekamerater i Trondheim :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en liten kar på snart 4 år (født i feb.04) som ønsker seg lekekamerater. I vårt nabolag er det få barn på hans alder, og helgene blir ofte lange. Han er i barnehage, men den ligger et lite stykke unna der vi bor, og vi kunne derfor godt ha tenkt oss å blitt kjent med flere barn som bor nærmere oss her på Tiller.

 

Vi er glade i å være ute, og synes det er skikkelig stas å dra på tur :-)

 

Så dersom det er flere her ute med gutter og jenter på rundt 3-4 år som ønsker seg lekekamerater, ta kontakt ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vi bor litt landlig(uten naboer) til på Tiller, og har en kar på 4 år. Vi er også veldig glade i å være ute. Hvor på Tiller bor dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...