Sjørøvermamma Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Vi har en liten kar på snart 4 år (født i feb.04) som ønsker seg lekekamerater. I vårt nabolag er det få barn på hans alder, og helgene blir ofte lange. Han er i barnehage, men den ligger et lite stykke unna der vi bor, og vi kunne derfor godt ha tenkt oss å blitt kjent med flere barn som bor nærmere oss her på Tiller. Vi er glade i å være ute, og synes det er skikkelig stas å dra på tur :-) Så dersom det er flere her ute med gutter og jenter på rundt 3-4 år som ønsker seg lekekamerater, ta kontakt ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Hei! Vi bor litt landlig(uten naboer) til på Tiller, og har en kar på 4 år. Vi er også veldig glade i å være ute. Hvor på Tiller bor dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå