FrøkenSprøken Skrevet 4. november 2007 Forfatter #26 Skrevet 4. november 2007 Godt å høre at det er flere som tenker som meg. Det hjelper vel ikke at mammaen til denne lille gutten er 18 år, uten utdanning, og uten peiling på hvem pappaen er. Ble bare så sjokka når jeg hørte hva hun hadde tenkt å kalle barnet! Det er særiøst det værste navnet jeg har hørt noen sinne, og jeg håper i det lengste på at det skal være en spøk! Knakk sammen i krampelatter da jeg hørte hva hun skulle kalle ungen, men DET er (som en her over skrev så fint) noe jeg ALDRI ville ha sagt så noen hørte det;) Måtte bare få det ut her inne hvor ingen kjenner henne. (Håper jeg)
Leeloo76 Skrevet 4. november 2007 #28 Skrevet 4. november 2007 Hvis hun på død og liv vil kalle ungen Robin, prøv å overtale henne til en annen kombinasjon i det minste *grøsse*. Kjenner en Kim Robin, og det funker faktisk, men har hørt det i så mange år at jeg vel har blitt vant til det, vet ikke om jeg hadde likt det nå. Eneste bra med navnet Chris Robin er at det klinger såpass dårlig sammen at han sannsynligvis vil bli kalt enten Chris eller Robin.
FrøkenSprøken Skrevet 4. november 2007 Forfatter #29 Skrevet 4. november 2007 Har ikke noe jeg skulle ha sagt i dette tilfellet. Er ikke ei venninne av meg. Bare ei som kommer fra samme plass som meg. Jeg bare fatter ikke at det er muuulig å faktisk synes CHRIS-ROBIN er det vakreste navnet i hele verden. Det trodde jeg virkelig ikke gikk an...
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. november 2007 #31 Skrevet 4. november 2007 Ikke fint, men det er på langt nær det verste jeg har hørt....... Hadde ikke blitt sjokkert akkurat.
Gjest Skrevet 4. november 2007 #32 Skrevet 4. november 2007 Huff da... I mine ører er det langt fra vakkert...
LisaColli Skrevet 4. november 2007 #33 Skrevet 4. november 2007 vet om en baby som heter det faktisk. jeg synes begge navnene er fine hver for seg.
FrøkenSprøken Skrevet 4. november 2007 Forfatter #34 Skrevet 4. november 2007 Hva er det verste du har hørt da? *lurer på hva som topper dette*
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. november 2007 #35 Skrevet 4. november 2007 Hehehe... Oki! Er litt forsiktig med å slakte andres navnevalg for jeg vet hvor trist det føles at ingen andre liker det navnet du selv synes er penest i hele verden! hehe Prøver en gang til... Gruuuusomt navn!!!!!!!
brooklyn Skrevet 4. november 2007 #36 Skrevet 4. november 2007 vet om flere voksne, høyt utdannede mennesker som kaller ungene sine for det jeg vil betegne som stygge navn...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 4. november 2007 #37 Skrevet 4. november 2007 Ikke pent i det hele tatt. Mange dobbelt navn som skulle vært ulovlige Vet av en baby som heter Knut Roar, ikke pent synes jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå