gutt 07 + baby 09 Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Her får han tre måltid med fast føde. Morgen får han litt grøt Middag får han stort sett middagsglass Kveld får han en god porsjon grøt Dessert Til grøten pleier han å få litt sviskepurre Til middagen får han fruktpurre Jeg ammer også innimellom her da! Hvordan er d hos dere andre med 7-8mnd babyer? Er dere begynt å gi skive?
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 7,5 mnd. Grøt om morningen 1/2 middagsglass + fruktpure (ofte til ulik tid) Grøt om kvelden. Og amming innimellom/når det passer.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 frokost: 1 porsjon grøt+ mme, hvis han vil ha lunch: 1/2 skive + 210 ml mme middag: 1 glass+ vann kvelds: 1 porsjon grøt+ 210 ml mme... født 25.mars..
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 frokost: 1 porsjon grøt+180 ml mme lunsj: 1/2 porsjon grøt+210 ml mme middag: 1 glass middag+ vann kvelds: 1 porsjon grøt+210 ml mme Får litt smaksprøver på most banan, fruktpure, skorpe o.l utenom... Er 7 mnd og 3 uker.
Kaja_07 Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Frokost : 200 ml. MME -fruktbeger til mellommåltid Lunsj: Grøt + litt MME Middag: Middagsglass + litt MME Kvelds: 200 ml. MME Vurderte en tid å gi grøt på kvelden, men han er ikke god på å spise fast føde når han er veldig trett. Blir derfor MME og virker som han er fornøyd med det - han sover iallefall hele natten (fra 19-7).
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 07: 180 ml mme 11:grøt, + 120 mme (ikke alltid hun vil ha) 15: 1/2 - 3/4 glass, + 120 ml mme, avhengig av hvor mye middag hun spiser 18 grøt ca 19 180 ml mme
Mamman til M&E Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Min er snart 8 mnd og jeg gir ca det samme som deg men han er oppe i full porsjon grøt både morgen og kveld. Har såvidt startet litt med skive til lunsj nå. Det hender også at jeg heller gir frukten mellom måltidene. Ammer ca 4-5 ganger om dagen
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Hun er 6,5 mnd da men spiser.. frokost; 210 ml mme lunsj; en porsjon grøt + vann middag; middags glass + fruktpure + vann kvelds; en porsjon grøt+ vann siste kvelds flaska 210 ml mme
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Frokost - brødskive med leverpostei (av og til prim eller tubeost) + vann Middag - Hjemmelaget middag + vann Kvelds - 1 1/2 posjon grøt og 50 ml mme Pupp i mellom ( 4-5 g i døgnet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå