mamman te JM og M Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 e de bare innbilning eller kan de være ungen æ kjenne så tidlig??? sist trur æ ikke æ kjente noe før i uke 18 men den siste uka har de skjedd mye inne i magen........................... bare meg eller flere som har de slik?? e foresten 12+3 idag!
trønderpia 35 Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Hallo. Det er mulig det ja. Med nr 2 kjente jeg liv i uke 12.. Denne gangen også, men nå venter jeg tvillinger da:) Vet at mange sier det ikke er mulig og kjenne liv så tildlig, men jeg har snakket med flere som sier at de også kjente det så tidlig. Du har en spennende tid i møte, kos deg med "boblene" i maven:)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Ja jeg kjenner også små bevegelser i magen, med nr. 1 kjente jeg de første bevegelser i uke 17. Jeg er i uke 13+0 og har kjent bevegelser flere ganger den siste uken.
mamman te JM og M Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 bra de e flere.... :) håper tiden går fort framover
Athina' Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Jeg kjente disse små boblene i uke 12, ogmed datteren min var det som sommerfuglvinger som kilte innvendig i uke 14-16 :-) Hos meg fikk jeg det bekreftet på ul også, for jeg lukket øynene og sa at nå sprakk en boble, og da sa legen at han sparket akkurat da :-) Så til Anonym: Joda det går ann, og det er mange på 3.tri som har kjente det så tidlig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå