*ale* Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Lillemann (21 mnd) er snørrete, nyser masse og hoster litt. Ellers i fin form, ikke feber. Hadde egentlig tenkt å holde ham hjemme i morgen (dvs at jeg må være borte fra jobb) , for å unngå at han blir verre, og slik at han fikk slaåpe av. Men så skal gruppa hans i bhg på det babyteateret, den danseforestillingen. Så det nettopp på ukeplanen. Har jo så lyst til at han skal få med seg det!!!!! Han elsker sånt. Og nå klarer jeg ikke bestemme meg...... Så ..... Stemmer for og imot??
LegallyBlond Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Så sant han er i fin form og uten feber, og nysing og hosting ikke plager ham, hadde jeg sendt ham så han fikk det med seg. Hadde forsøkt å få til å levere sent og hente tidlig, hvis det er mulig i forhold til jobb.
En_av_hver Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Kan du ikke gå på forestillingen sammen med han og ta han med hjem igjen eterpå? :-)
BettyBoob Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 mini nyser, snørrer og hoster for tiden - men er ved god allmenntilstand og blir sendt i bhg uten problemer
*ale* Skrevet 4. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2007 Er litt av problemet, kan like greit være borte en hel dag som å skippe deler... Men er jo redd for at han blir verre i formen hvis han drar... Fadermeg vrient dette her...
En_av_hver Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Så først nå at du skrev "ikke feber". Da kan han vel fint gå;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå