Gjest Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Nå har jeg sendt 4 mailer til moderator angående masse feilmeldinger jeg får på BiM... Får f.eks ikke gått inn på "din egen side"... Selv om jeg nå har sendt 4(!!!) mailer om dette, så har ingenting blitt fikset.... Noen flere som har dette problemet???
Gjest Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Signaturen min skulle egentlig vært Nusken *prøver* *18pp* fordi jeg har slitt med dette i 4 mnd snart
Bea har snart 4 barn? Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Tok flere uker før det ble fikset på min..... og da kom det omsider en mail.... og.... men det tok lang tid
ruffen Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Fikk svar etter laaang tid, men nå er det fikset. Hadde samme problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå