Gå til innhold

Leser ikke moderator mailene sine???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sendt 4 mailer til moderator angående masse feilmeldinger jeg får på BiM... Får f.eks ikke gått inn på "din egen side"...

Selv om jeg nå har sendt 4(!!!) mailer om dette, så har ingenting blitt fikset.... Noen flere som har dette problemet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signaturen min skulle egentlig vært

 

Nusken *prøver* *18pp*

 

fordi jeg har slitt med dette i 4 mnd snart

Skrevet

Tok flere uker før det ble fikset på min..... og da kom det omsider en mail.... og.... men det tok lang tid

Skrevet

Fikk svar etter laaang tid, men nå er det fikset. Hadde samme problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...