Gå til innhold

Interiør :-)

fruen♥medtojenter-des06+jan10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en ganske liten stue. Den er rundt 15-18 kvm. Den ene veggen er i mørkt brunt, tre andre veggene i cafe latte, og vi har mørk brun skinnsofa. Spisebord i oljet eik, og spise stol i samme farge som sofa. Nå skal vi kjøpe ny stuebord og tvbenk, men er sååå usikker (rettere sagt jeg som ikke greier å finne det jeg vil ha!).. er jo kanskje naturlig nok å velge stuebord og tvbenk i oljet eik så det matcher med spisebordet, men samtidig har jeg så lyst på de i valnøtt farge... Tror dere at det hadde blitt fint, eller er det best med eik? Noen som har brun sofa, hva har dere i stuebord og tvbenk?? Forslag mottas med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden plassen er nokså liten ville jeg nok gått for oljet eik for å få helhet i tingene. Syns også at "valnøtt" kan variere veldig i farge, så hvis dere ville hatt mer i valnøtt senere er det ikke nødvendigvis så lett å finne likt. + at jeg syns det blir mye mørkt :o)

Skrevet

Takk for din mening,

vil gjerne ha flere jeg så dytter litt :-)

Skrevet

Hadde nok valgt oljet eik, vi har nettopp kjøpt det selv og leter etter den perfekte tv-benk i samme tre. Liker at det er litt helhetlig på møblene

Skrevet

Hva har dere nettopp kjøpt? Og kan jeg spørre hvilken butikk du leter etter tv benk? Selv har vi vært innom Bohus og Skeidar uten at jeg klarte å finne den perfekte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...