Gjest Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Og hvilke navn kan man ha til som mellomnavn? Vær så snill og hjelp og si din mening!
heisand? Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 kjempe fint navn. en veldig god venninne av meg heter det
tett og nett Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 hmm... no er æ ærlig. når æ høre navnet Siri tenke æ på ei tjukk ei... d bodde ei me åss når æ va lita som blei så kjæmpe tjukk... hehe.. rart kor navn minne dæ om nån..
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Syntes Siri er fint jeg. Men uten haleheng. Er ikke fan av doble navn.
Skravlemamman Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Siri er kjempefint, men da alene. Jeg synes navnet ødelegges hvis du slenger på et til....., så ja til Siri, men bare Siri:-)
hund&barn@fullrulle Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Fineste navnet i verden. Hilsen mammaen til Siri
Gjest Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Grusomt kjedelig og vanlig navn! *Vokst opp med for mange som het Siri*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå