Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Siri?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilke navn kan man ha til som mellomnavn?

 

Vær så snill og hjelp og si din mening!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjempe fint navn. en veldig god venninne av meg heter det

Skrevet

Siri Helene synes jeg er fint.

Skrevet

hmm... no er æ ærlig.

 

når æ høre navnet Siri tenke æ på ei tjukk ei...

 

d bodde ei me åss når æ va lita som blei så kjæmpe tjukk...

 

hehe.. rart kor navn minne dæ om nån..

Skrevet

Syntes Siri er fint jeg. Men uten haleheng. Er ikke fan av doble navn.

Skrevet

Siri er kjempefint, men da alene. Jeg synes navnet ødelegges hvis du slenger på et til....., så ja til Siri, men bare Siri:-)

Skrevet

Fineste navnet i verden.

 

Hilsen mammaen til Siri :)

Skrevet

Grusomt kjedelig og vanlig navn!

 

 

*Vokst opp med for mange som het Siri*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...