Gå til innhold

Noen som har laga Biscotti her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det godt? Lyst til å prøve meg på å lage sånne, og kanskje legge i ei fin boks å gi vekk i julegave! ;) Noen som har ei god oppskrift? Fant ei på det søte liv da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lagd slike å de ble litt annerledes enn jeg hadde trodd (visst jeg har lagd de riktig..hehe)

Jeg brukte en oppskrift som hun kokke lise på frokost tv på nrk hadde.

Ble litt sånn tørre kaker, som du absolutt trenger en kopp te/kaffe til..

Men de ble gode:)

Skrevet

Ble de kjedelige da eller? Hehe! Men er vel meningen en skal drikke de til kaffen.

Skrevet

Nei ikke kjedelig, men mat liksom..Som scones på en måte..hehe vanskelig å forklare

Skrevet

Hehe, mente forresten SPISE de til kaffen, ikke drikke! ;)

Skrevet

Ja de kan definitivt ikke drikkes..;) De er ganske tørre.. I den oppskriften jeg hadde stod det at etter at du hadde delt den i biter så skulle de en omgang til i øvnen. Jeg tror at dersom jeg ikke hadde gjort det så hadde de blitt litt saftigere. men tror de skal være ganske tørre. (duppe i te koppen aktig)..

 

Jeg hadde besøk av jentegjengen rett etter jeg hadde tatt de ut av ovnen og de skrytte veldi...og de hadde sagt det dersom de ikke likte de...

Skrevet

Får se om jeg finner noen bra oppskrifter å teste ut jeg da. Har funnet et par til nå! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...