meg & to små vampyrer Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Ja, med blødninger i 6 mnd!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Hva mener du? Om det var hormonspiral? eller om jeg reagerte med humørsvingninger? Hadde ingen ande bivirkninger av hormonspiralen enn at jeg blødde hver dag i 6 mnd, nei.
pops;) Skrevet 4. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2007 Ja jeg mente med humørsvingninger ....
Sebra Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Jeg ble veldig syk og måtte til lege . Den kom ut av seg selv.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 mista mensen helt og det er jo topp, fikk veldig behov for å spise, så jeg la på meg:-(((
Tuttalutta Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Jeg fikk vondt i hele kroppen, så jeg ble sjekket for alle mulige sykdommer. Forsvant med en gang jeg fjernet spiralen.
Sunniva- og Majamamma Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Uren hud Humørsvingninger smerter i korsryggen ømme pupper hele mnd Den skal ut på torsdag, ikke en dag for seint :-(
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 Jupp!!! Alle bivirkninger det går an å få pluss enda litt til!! Prøvd to ganger, vekta raser opp, sexlysten forsvinner, humøret ligger igjen i kjelleren og jeg har bare lyst til å grave meg ned!!! Har det slik med p-piller og p-ring også, kan ikke bruke noe med hormoner i...
pøber´n & je Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 Jeg ble et hormonbitch fra helvete. Ca 1 uke etter at jeg satte den inn, til det roet seg ganske bra etter ca 2 uker.
Gjest Skrevet 4. november 2007 #13 Skrevet 4. november 2007 JA! Jeg har blitt enda mer hissig, blir rasende for ganske små ting.. Generelt i dårlig humør faktisk. Ellers vektøkning, og konstant blødning. Også en del uro, rett og slett nervøs noen ganger. Hatt den i ett år, tror det er på tide å få fjerna den ja!
3 rosa og en blå Skrevet 4. november 2007 #14 Skrevet 4. november 2007 Jeg ble veldig syk og ble innlagt på sykehus i 14 dager + jeg ble gravid med den så aldri mer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå