Gjest Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Franca Stella Bo Helena Lou Dere kan være så ærlige dere bare ville. Forrige gang brukte vi også DiB og Bim til å velge navnet. ;o)
lille je Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Helena var vel omtrent det eneste jeg ser på som et navn:) Stella er hundenavn i mitt hode.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Likte best Stella og Helena. De andre 3 får jeg for mye gutteassosiasjoner til )
M-N & sassy-susie Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 helena å stella desidert finest bo e guttenavn i norge da... men jentenavn i usa..
tre små... Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 for å være ærlig.. litt rare navn bortsett fra Helena som er ok... og er bo et jentenavn?
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Vi har også Helena på lista vår! De andre syntes jeg ikke noe om...Sorry!
heisand? Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 likte bare helena jeg. franca liknet litt på frank, stelle et hestnavn, bo et guttenavn og lou et guttenavn? men dette er bare meg da )
It's all about me Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Franca - Er dette et jente navn? Høres mer ut som et guttenavn med sleng. Stella - Hundenavn Bo - Guttenavn for meg iallfall. .Ja vet det er en kjent dame som heter det, men alikevel et guttenavn synes jeg. Helena - Det eneste fine navnet. Og det eneste jeg hadde hatt samvittighet til å døpe en jente. Lou - Nok et guttenavn. Er det ikke navn til jenet du spurte etter???
Mille** Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 Stella var litt hest, Franca og Lou og Bo var for mye gutt. Helena var ok, men ikke noe jeg ville valgt.
*Olivia* Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 Eneste navnet jeg likte var Helena... De andre ble for "kreative"
Gjest ->>- Skrevet 4. november 2007 #13 Skrevet 4. november 2007 Franka er kult på tysk, Bo er kult på gutt. Stella er det beste alternativet der til en jente i Norge og uten tyske aner, men jeg er ikke spesielt begeistret for navnet.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 4. november 2007 #14 Skrevet 4. november 2007 Franca- høres utenlandsk ut, veldig hardt, liker det ikke... Stella- hund, hest... med fare for å bli mobbet... Bo- for det første er ikke det guttenavn?,ellers ikke fint...også ett navn en kan bli mobbet for.. Helena- Flott og søtt navn som ingen vil reagere på.. Lou- dette synes jeg også at høres ut som ett guttenavn, og ikke fint.. utenlansk... Bare min mening...
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 4. november 2007 #15 Skrevet 4. november 2007 Eneste navnet jeg synes var ok var Helena..de andre var mer eller mindre rare:-)
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 4. november 2007 #16 Skrevet 4. november 2007 Har 1 kamerat som heter Bo.. Det passer ikke til jente navn..... Sunes Stella er finest av alle forslagene du skrev..
Gjest Skrevet 4. november 2007 #17 Skrevet 4. november 2007 Tror vi kommer til å gå for Franca. -Man må jo selvsagt se barnet "an" først, men det er definitivt det navnet jeg liker best. ) Det gjør ingenting at navnet er utenlandsk, vi er utenlandske. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det at ett navn er utenlansk automatisk er nødt til å være negativt?
flashdancepants Skrevet 4. november 2007 #19 Skrevet 4. november 2007 Liker alle bortsett fra Franca; tenker på han spanske diktatoren. Bo er favoritten! Også Lou da, kallenavnet til snuppa!
Gjest ->>- Skrevet 4. november 2007 #20 Skrevet 4. november 2007 Det er det ikke nødvendigvis, vi har også ganske utenlandske navn på ungene og er delvis utenlandske - men jeg synes ofte det ser dumt ut med urnorske navn i kombinasjon med veldig internasjonale; "Kjell og Kari Olsen Persbråten har fått sønnen Eros Maximilian", liksom. Franka Potente, skuespilleren, har kult navn. Franka Johansen hadde ikke vært like kult, sånn imho. Jeg synes forresten stavemåten med k er langt finere enn c og, siden du bad om innspill.
Gjest Skrevet 4. november 2007 #21 Skrevet 4. november 2007 Lou er min andreplass. ;o) Franka med k syns jeg blir for maskulint, men smaken er som baken som sagt. Jeg spør fordi jeg vil vite hva folk sitt førsteinntrykk er. Ikke fordi andres meninger "ruler out" noen av navna.
elinmamma Skrevet 4. november 2007 #24 Skrevet 4. november 2007 Jeg liker best Helena. Dere har ikke vurdert Francisca? Litt mer kvinnelig enn Franca...
anna_lou Skrevet 4. november 2007 #25 Skrevet 4. november 2007 Lou er jo fint da....hehe, men synes kanskje det er finere med Louise? Synes Lou alene blir litt kjedelig, hvertfall på norsk. I det hele tatt så synes jeg det blir rart på norsk. På engelsk derinot er det jo fint med navn som EmmyLou o.l. Tror nok jeg liker Helena best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå