Gå til innhold

Hva synes dere om disse jentenavn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Franca

Stella

Bo

Helena

Lou

Dere kan være så ærlige dere bare ville. Forrige gang brukte vi også DiB og Bim til å velge navnet. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helena var vel omtrent det eneste jeg ser på som et navn:) Stella er hundenavn i mitt hode.

Skrevet

Helena eller Stella.

Skrevet

Likte best Stella og Helena. De andre 3 får jeg for mye gutteassosiasjoner til :o)

Skrevet

helena å stella desidert finest :)

bo e guttenavn i norge da... men jentenavn i usa..

Skrevet

for å være ærlig.. litt rare navn bortsett fra Helena som er ok...;)

og er bo et jentenavn?

Skrevet

Vi har også Helena på lista vår! De andre syntes jeg ikke noe om...Sorry!

Skrevet

likte bare helena jeg.

franca liknet litt på frank, stelle et hestnavn, bo et guttenavn og lou et guttenavn? men dette er bare meg da :o)

Skrevet

Franca - Er dette et jente navn? Høres mer ut som et guttenavn med sleng.

Stella - Hundenavn

Bo - Guttenavn for meg iallfall. .Ja vet det er en kjent dame som heter det, men alikevel et guttenavn synes jeg.

Helena - Det eneste fine navnet. Og det eneste jeg hadde hatt samvittighet til å døpe en jente.

Lou - Nok et guttenavn. Er det ikke navn til jenet du spurte etter???

Skrevet

Stella var litt hest, Franca og Lou og Bo var for mye gutt. Helena var ok, men ikke noe jeg ville valgt.

Skrevet

Eneste navnet jeg likte var Helena... De andre ble for "kreative"

Skrevet

Franka er kult på tysk, Bo er kult på gutt.

Stella er det beste alternativet der til en jente i Norge og uten tyske aner, men jeg er ikke spesielt begeistret for navnet.

Skrevet

Franca- høres utenlandsk ut, veldig hardt, liker det ikke...

Stella- hund, hest... med fare for å bli mobbet...

Bo- for det første er ikke det guttenavn?,ellers ikke fint...også ett navn en kan bli mobbet for..

Helena- Flott og søtt navn som ingen vil reagere på.. :)

Lou- dette synes jeg også at høres ut som ett guttenavn, og ikke fint.. utenlansk...

Bare min mening...

Gjest renate&nydelige christina
Skrevet

Eneste navnet jeg synes var ok var Helena..de andre var mer eller mindre rare:-)

Skrevet

Har 1 kamerat som heter Bo.. Det passer ikke til jente navn.....

Sunes Stella er finest av alle forslagene du skrev..

Skrevet

Tror vi kommer til å gå for Franca. -Man må jo selvsagt se barnet "an" først, men det er definitivt det navnet jeg liker best. :o) Det gjør ingenting at navnet er utenlandsk, vi er utenlandske.

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det at ett navn er utenlansk automatisk er nødt til å være negativt?

Skrevet

Liker alle bortsett fra Franca; tenker på han spanske diktatoren.

Bo er favoritten! Også Lou da, kallenavnet til snuppa! :)

Skrevet

Det er det ikke nødvendigvis, vi har også ganske utenlandske navn på ungene og er delvis utenlandske - men jeg synes ofte det ser dumt ut med urnorske navn i kombinasjon med veldig internasjonale; "Kjell og Kari Olsen Persbråten har fått sønnen Eros Maximilian", liksom.

Franka Potente, skuespilleren, har kult navn. Franka Johansen hadde ikke vært like kult, sånn imho. Jeg synes forresten stavemåten med k er langt finere enn c og, siden du bad om innspill.

Skrevet

Lou er min andreplass. ;o) Franka med k syns jeg blir for maskulint, men smaken er som baken som sagt. Jeg spør fordi jeg vil vite hva folk sitt førsteinntrykk er. Ikke fordi andres meninger "ruler out" noen av navna.

Skrevet

Jeg liker best Helena.

Dere har ikke vurdert Francisca? Litt mer kvinnelig enn Franca...

Skrevet

Lou er jo fint da....hehe, men synes kanskje det er finere med Louise? Synes Lou alene blir litt kjedelig, hvertfall på norsk. I det hele tatt så synes jeg det blir rart på norsk. På engelsk derinot er det jo fint med navn som EmmyLou o.l.

Tror nok jeg liker Helena best

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...