Gå til innhold

trenger svar ...er det vanlig ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde keisersnitt for 5 uker siden , og blodningen sluttet for 6 dager siden , hadde bare rester i gjen , men i dag fikk jeg blodning i gjen men det er ikke så mye, hva er dette blodningen ?er det mensen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er nok vanlig. Blødningen kan avta for så å komme igjen... Har ikke noe å si om det er vanlig fødsel eller ks.

 

Men noen får jo mensen tidlig også.. Du må nok bare vente å se...

Skrevet

Samme skjedde med meg, var litt av og på med blødninger etter ca 5 uker. Var vel ikke helt ferdig å blø før 7-8 uker faktisk.

 

Skrevet

Fikk beskjed på sykehuset at dette er vanlig. Er liksom "siste rest" som kommer ut litt etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...