Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 jeg hadde keisersnitt for 5 uker siden , og blodningen sluttet for 6 dager siden , hadde bare rester i gjen , men i dag fikk jeg blodning i gjen men det er ikke så mye, hva er dette blodningen ?er det mensen ?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 ja det er nok vanlig. Blødningen kan avta for så å komme igjen... Har ikke noe å si om det er vanlig fødsel eller ks. Men noen får jo mensen tidlig også.. Du må nok bare vente å se...
Gjest Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Samme skjedde med meg, var litt av og på med blødninger etter ca 5 uker. Var vel ikke helt ferdig å blø før 7-8 uker faktisk.
Krokka og prinsessa Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Fikk beskjed på sykehuset at dette er vanlig. Er liksom "siste rest" som kommer ut litt etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå