Gå til innhold

God søndags kveld alle sammen=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hey hey..

håper alt er bra med dere her inne... Nå er det ikke lenge igjen for meg og begynner og glede meg utrolig mye til og få se min vakre prins som har okkupert magen min=) Nå ikveld har jeg vært på en lang tur med hunden min, godt og gå når det er litt kjølig ute synes jeg siden jeg er konstant varm.. hehe..!! hva har dere andre gjort i dag/kveld? vil bare si at jeg er kjempe glad for at denne siden finnes, jeg har liksom fått svar på alt det jeg har lurt på, og trives med at man kan prate med andre som er og har vært i samme situasjon (gravid altså) hehe..

vil oxo gratulere alle som har født og si lykke til videre dette er spennende.. ha en fin kveld alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God kveld :)

Heldig du som har fødselen rundt hjørnet :) Selv har jeg hele 60 dager igjen :P Ja hva skulle man gjort uten BiM? Det er jo ei helt flott side med så mange fantastiske damer :)

Ikveld skal vi bare kose oss og se film :) Sambo er og spiller fotball, og kommer hjem om ikke lenge :) Ellers har vi vært hos svigersøster og spist taco i ettermiddag:)

Ha en fin søndagskveld du også :)

Skrevet

Så hyggelig å lese at noen har det bra! Jeg har også vært på tradisjonelt norsk kafe/restaurant og spist raspeballer med salt kjøtt og tilbehør, veldig godt synes jeg:) Ellers tok vi en overkommelig tur før den nokså havy middaggen, det begrenser seg hvorlangt jeg kan gå nå fortiden med min bekkenløsning.

Lykke til med fødeprosessen jeg gleder meg til å kunne komme så langt som du jeg og! Jeg har fremdeles lange 63 tre dager igjen:(

Hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...