heisand? Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 er det bare meg her som ikke er gidt el som ikke skal gifte seg?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Jeg er ikke gift.. Om jeg blir gift, eller vil får tiden vise. Er det en spesiell grunn til at du ikke vil da?
heisand? Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 ble unge her før vi fant ut om vi to passet sammen. er litt skummelt om han kan arve ting fra min familie og stikke avgårde med pengene mine og babyen
meg & to små vampyrer Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Om du ikke stoler på ham er dte vel bare å la være. Man MÅ jo ikke gifte seg, er fritt valg vet du;)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Så du stoler ikke på han da, med andre ord? Hm.. Da tror jeg kanskje jeg hadde droppet hele fyren,om jeg hadde trodd han var ute etter penger eller noe i den duren.
Gjest Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Hadde en kompis som var i samme tankegangen..."Vi har en sønn, men å gifte meg, huff det er skummelt..." Å gifte seg "spiller jo egentlig ingen rolle". Man kan i verste fall skille seg og aldri se hverandre igjen. Men å få barn sammen forplikter jo veldig, går det hele til helvete må dere likevel ha kontakt i minst 18 år. Hvorfor er du sammen med ham hvis du ikke stoler på ham, da?? (Bare for å presisere, har ingenting i mot at folk velger "bare" samboerskap, så lenge det er av de riktige grunnene...)
Sololight Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Hvis du gifter deg har du full anledning til å ha særeie på alt som er ditt før du går inn i ekteskapet, og ellers ha kontrakt på hvordan dere skal fordele det som blir ervervet i ekteskapet. Ungen kan han da ta med seg om dere ikke er gift også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå