1kar&1møy&meg™ Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Jeg orker ikke mer vektsvingninger og depresjoner knyttet til disse hormonbombene så nå slutter jeg. Noen som har et forslag til antihormonell prevensjon som ikke er kobberspiral????? Noe som har funka for dere? Har hørt om dette med pearly og ladycomp, men er litt i tvil i og med at det bare er reklame informasjon ute å går.....
meg & to små vampyrer Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 kondom avholdenhet he he:)
1kar&1møy&meg™ Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 ja finner jeg ikke noe bedre alternativ blir det nok det Har litt trøbbel med at kondomer klør og svir etter et samleie..... (
meg & to små vampyrer Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Du kan jo kjøpe lateksfrie i tilfelle du reagerer på den? Jeg har tenkt å slutte på mine piller selv og da blir det vel kondom igjen her også.
sveis Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 P-ring. Hormoner her også da, men i mindre mengder, og så virker den kun lokalt og gir da mindre bivirkninger. Jeg har også reagert på p-piller, men har ingen bivirkninger av p-ring.
winneboo Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Jeg tar min siste p-pille idag. Å jeg var veldig innstilt på å kjøpe Ladycomp, men nå tviler jeg. Har snakket med legen min å hun hadde faktisk aldri hørt om det..hehe... å snakket med ei på apoteket å hun sa at hun ville ikke stolt på den, for temperaturen kan jo svinge når man har feber å da kan den jo vise feil. Nei off ble helt forvirra jeg. Jeg ønsker så abselutt IKKE barn nå innen 3-4 år så vil ikke at det skal skje en glipp. Så fra og med i morra er det ding dong for alle penga, å så skal jeg bestille meg en ny time hos legen å høre om hva annent jeg kan prøve som ikke inneholder så mye hormoner. Kanskje P-ring? nei ikke veit jeg....
meg & to små vampyrer Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Jeg har da forsøkt p-ring fra før og vet at det ikke passer for meg. Derfor blir det å kjøre på med kondomer for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå