storebror og junibaby=) Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 til de små? Varierer sikkert da,men hva er "gjennomsnittet?"
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Fortsatt ikke byttet - 2 år og 8 mnd
·۰•●Neva & Katinka●•۰· Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Jeg har tenk som så at det skjer når snuppa begynner å klatre ut av sprinkelsenga si! Å det har hun heldigvis ikke gjort enda, ho er 2,5 år nå da. Men jeg å har lurt litt på hva som er "vanlig" alder på å bytte seng? Syns kanskje hun begynner å bli litt gammel for å ligge i sprinkelseng?
Gjest Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Hun får ny seng av moren min til jul er så redd for at hun skal klatre ut å slå seg en vakker dag.. Hun er foresten 21 mnd til jul.
tre små... Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 jenta mi var 22 måneder.. gikk veldig fint.. kommer til å bytte når minste blir rundt 2 år også... tror det er mest vanlig er fra ca 2 år og frem til 3 år?? kanskje 2 1/2..
♥2 små gull♥ Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Det var om dette forrige uke på God morgen Norge, om når man burde bytte ut sprinkelsenga og få vanlig seng. Eksperten sa at når barnet begynte å vise interesse for å klatre ut måtte man bytte, mest pga. at det fort kan oppstå farlige situasjoner hvis barnet klater over (barnet kan falle i bakken og slå seg stygt). Han mente at det var vanlig å bytte når barnet var mellom 1 og 2 år.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Silje var 22 mnd, fikk da høy seng med stige, gikk veldig greit det.. Hun satt bare og ropte når hun ville ned, aldri noe knall og fall...
winneboo Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Vesla er 2år å sover fortsatt i sprinkelseng. Men vi har tenkt til å kjøpe en stor seng til henne når vi flytter for har ikke plass til en stor seng nå. Hun har ikke kommet seg over senga ennå så får håpe hun ikke greier det innen vi har fått et annent sted å bo. Hos mine foreldre sover hun i stor seng å det syns hun er kjempestas Så blir vel å handle stor seng før året er omme å satse på at finner en annen plass innen da
Karoline's*mamma Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Med eldste måtte vi bytte då ho var litt over 19 mnd. Ein kveld då pappaen skulle legge ho, hadde ho plutselig fått den eine fote over, og låg oppå å vippa!! Hadde ikkje trudd det skulle skje så fort. Så vi skal snart bytte til minste på 14 mnd. Vil ikkje risikere at ho klatra over og dett ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå