Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Ser i en annen tråd at noen mener vi voksne heller ikke skal vaske oss innenfor kjønnsleppene... Vel. Er det noen som praktiserer dette? Holder det seg rent likevel, eller blir det fullt av gammel urin, utflod og sædrester etterhvert da?? Bare lurer. Har aldri prøvd å la være...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 vasker ikke så nøye på innsiden nei. skyller bare med dusjen. på utsiden bruker jeg såpe, og så bruker jeg dopapir etter alle toalettbesøk
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 jeg synes det høres veldig merkelig ut at vi ikke skal vaske mellom leppene. Ekkelt.. jeg gjør det ihvertfall hver morgen og kommer alltid til å gjøre det!
Gjest Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 jeg vasker innenfor kjønnsleppene men helst med bare vann.. eller intimsåpe innimellom
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Da jeg vasket med intimsåpe fikk jeg sopp hele tiden, sluttet og det forsvant. Vasker kun med vann og det lukter "blomster" alikevell. :)Har også hørt at hvis man vasker seg for hardt/mye der nede, både menn og kvinner, så vil man fortere byne å lukte. Husker ikke helt hvorfor igjen
sirkelkatten Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Jeg vasker alle kriker og kroker (:-) med intimsåpe både morgen og kveld. Ville følt meg forferdelig møkkete ellers...... Aldri vært plaget av sopp heller.
Krokka og prinsessa Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Her vaskes det hver kveld før leggetid med intimsåpe i dusjen. Og da vaskes det OVERALT hvor jeg kommer til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå