tett og nett Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 ?? har et råd te dæ ang flaska.. gutten min tok heller ikkje flaska.. mn han drakk av imsdalflaska...komisk ja... mn dn gikk ann å stille på tuten sånn at d ikkje rant så mye mn samtidig at d kom litt.. så han når han førsto at han måtte suge før at d sku komme vann/melk så prøvde vi me tåteflaska ijæn å da tok han dn.. nå drikk han av d mæste=)
EnUndreneMor Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 oi tusen takk.. det skal jeg jammen prøve:D skal jeg gjøre i morgen.. elle rkanskje i natt når jeg skal prøve å gi vann super takk:D
tett og nett Skrevet 4. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2007 bare hyggeli=) va så ergeli når han ikkje ville ta flaska.. Vi får krysse fingerene for kværandre i natt.. hehe...
tett og nett Skrevet 4. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2007 må få høre i mårra kordan d har gått me dok!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå