Gå til innhold

Helene'sMamma e du hær????


Anbefalte innlegg

Skrevet

?? har et råd te dæ ang flaska..

 

gutten min tok heller ikkje flaska.. mn han drakk av imsdalflaska...komisk ja... mn dn gikk ann å stille på tuten sånn at d ikkje rant så mye mn samtidig at d kom litt.. så han når han førsto at han måtte suge før at d sku komme vann/melk så prøvde vi me tåteflaska ijæn å da tok han dn.. nå drikk han av d mæste=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi tusen takk.. det skal jeg jammen prøve:D

 

skal jeg gjøre i morgen.. elle rkanskje i natt når jeg skal prøve å gi vann

 

super takk:D

Skrevet

bare hyggeli=)

 

va så ergeli når han ikkje ville ta flaska..

 

Vi får krysse fingerene for kværandre i natt..

 

hehe...

Skrevet

må få høre i mårra kordan d har gått me dok!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...