bøll Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Er det noen som fremdeles gir barnet sitt melk om natten?? Eg har ei datter på 18 mnd med laktose intoleranse, og ho har fått erstatnings melk hele livet sitt. Og ho elsker den melka.. Noen råd om hvordan vi får ho til å gi slipp på den???? Er så sliten av å stå opp hver natt!!! Ho roper på melk, melk, melk visst ikke...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 har en gutt på 19 mnd, leeeeeenge siden jeg sluttet å gi ham melk på natten! jeg gikk over til å bare tilby ham vann og tilslutt så gadd han jo ikke det og sov gjennom. bare å stålsette seg og gjøre det! ikke noe poeng å gi mat på natten til en på 18 mnd.... og tenkt på tennene hennes.....ikke bra!
katlinka Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Må bare være konsekvente, heller tilby litt vann, kos etc. Hvis du har samboer/kjæreste/mann så kan dere jo f.eks. bruke en helg eller andre dager der dere kan ta avvenningen på skift hvis det blir mye nattevåk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå