Hege & lille Hannah <3 Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Synes alle snakker om disse kynnerene.. Jeg har rett og slett ikke hatt noe som helst kynnere! Er dette normalt? Er jo tross alt snart i min 33. uke, og kjenner ingenting. Kan man ha det uten å merke det? Begynner jo å bli bekymret siden "alle" har det.. Kjenner jeg får litt vondt nederst i magen hvis jeg går langt, men dette er vel ikke kynnere....? Sikkert dumt spml., men som førstegangsfødende har jeg rett og slett ikke peiling. Håper noen kloke hoder kan svare meg Ellers får dere ha en fin søndags kveld alle sammen
Gjest Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Jeg har omtrent ingenting. Har noe greier men vet ikke om det er kynnere engang:P Er 28+1.. Så kjenner til det der!
Sommergull Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Jeg kjenner heller ingenting og er snart i uke 32. får også vondt nederst i magen hvis jeg går langt.. er førstegangs jeg og:) kanskje vi er unormale:p neida:p hehe
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Hei :-) Du har nok helt sikkert kynnere, men det er mange førstegangs som ikke merker noe til dem. Når magen blir hard, har du kynnere, men du trenger ikke nødvendigvis kjenne dem. Da jeg gikk gravid første gang merket jeg ikke noe til mine kynnere, men da jeg var på overtidskontroll og lå med ctg hadde jeg visstnok kraftige og ganske regelmessige kynnere som jeg nesten ikke merka noe til... Tror alle har kynnere, for livmora må jo trene seg... :-)
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 4. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2007 Hehe, så godt å høre at det ikke er bare meg da Blir jo litt smånervøs, for det har jo blitt sagt her inne at fødselen blir vondere dersom man ikke har hatt kynnere? Vet ikke helt hvor mye sannhet det er i det da men ... Jaja Får bare bli vondt. Vet det kommer til å være verdt det
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 4. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2007 Det var godt å høre Merker at når jeg er ute og går, er magen steinhard, og det kjennes ut som magen synker lenger ned på en måte... Kanskje det er kynnere da Da er jeg vel heldig som ikke merker noe til dem
Gjest Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Jeg kjenner at magen blir litt hard nederst innimellom.. men ikke noe mer enn det:)
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Jeg er i uke 35 og har ikke hatt en eneste kynner, ikke som jeg har kjent iallefall
_anna_ Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 är 1 dag över termin och känner inte att jag har kynnere, men när jag känner på magen med mina händer så känner jag att den er stenhård!! man behöver inte ha ont el känna något för kynnere kan man ha ändå
Gunni_2 Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Kan ikke si at jeg har merke noe til det her med at magen blir hard og stram ( det er visst sånn kynnere kjennes), og jeg er andregangs fødende. Merket ikke noe sist gang jeg gikk gravid heller. Jordmora mente at jeg sannsynligvis hadde høy smerteterskel, men den påstanden tar jeg med ei klype med salt....
JANUAR GLEDE Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 Jeg har ikke mye kynner denne gangen, men jeg har mye rivning liknende smerter. Jeg hadde derimot mye kynnere da jeg fikk min fire åring. Dette var veldig plagsomt, da jeg begynte så tidlig som svyvende måned. Magen ble hard og det strålte smerter rundt ryggen og magen. disse kom og gikk. Gevinisten var, at jeg kom på en vanlig kontroll på føden da de oppdaget at jeg var 5cm åpen;) Da ble fødsel satt igang kunstig og jeg fikk full epidural bedøvelse. 2 timer etter ankomst på kontroll var min datter født:))) HERLIG Derfor kaller jeg datteren min for en Guds gave idag:)) Så kynnere er både godt og vondt=)
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 Hei! Jeg hadde heller ikke kynnere som jeg kunne kjenne da jeg var i uke 32-33. Syntes i grunnen det var litt merkelig, jeg også! De kom imidlertid da jeg var et stykke ut i uke 35 og nå er jeg 37+5 og de bare tiltar og tiltar i styrke fra dag til dag. Tror ikke det er så uvanlig at man ikke kjenner noe særlig til kynnerne før man nærmer seg termindatoen litt mer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå