Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som er det. Lønner det seg? Vurderer å melde oss inn.

takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får billiger bleier da ;) Vi har det i allefall, å det er nå noen kroner å hente ja. Rabatt når man fyller bensin og div også. Bruker å ta ut ca 5000 i året vi da

Skrevet

meldte meg inn pga. rabatt på bleier og økologiske grønnsaker. Kostet 300 kr. å opprette medlemsskapet men det lønner seg vel.. Det er nærmeste butikken (untatt triste REMA) så handler stort sett der. 1% i utbytte eller noe er det ikke?

Skrevet

Det koster ingenting å være medlem. De 300,- du betaler settes inn på en konto som du får renter og utbytte på.

Velger du å melde deg ut får du tilbake disse pengene...

Jeg handler ikke fast på coop, men har lagd meg et slikt kort.. Kjekt å ha...

Skrevet

Ja, det koster jo ingenting å være medlem, (som en annen sa, de 300kr er et innskudd som du får tilbake hvis du melder deg ut), og du får en viss prosent (tror det er 3%) av det du handler satt inn på medlemskontoen din og kan ta det ut som kontanter senere.

I tillegg til rabattene i coop-butikkene får du coop-tilbud i en del andre butikker, bl.a med jevne mellomrom 25% på barnetøy/dametøy/herretøy på KappAhl. Jeg husker ikke helt hvor ofte de dukker opp, men det er en uke av gangen ca 3-4 ganger i året tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...