Gjest Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 passer det ilag med nemi isabella? sambo vil kalle opp babyen hvis det blir gutt for nickolay (svigerfar heter det i mellomnavnet sitt) og jeg har gått med på det siden jeg valgte navnet til nemi da jeg var alene..
SuperGlad Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 ja det synes jeg.... har kobla nesten de to navnene på barna vår. Isabell Victoria Philip Nicolai
Mrs. X Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Det syns jeg er et kjempefint navn! Passer godt til Nemi også Men jeg syns skrivemåten din var litt tungvint, ble litt mye med både c,k og y.Nikolai evt Nikolay er lettere.
mamma-til-4 Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!! Filip Nikolai ville jeg at sønnen vår skulle hete,men jammen tror du ikke eksen tok filip 4 mnd før meg da!Den sniken...... Men det er veeeeeeeeldig fint!!!!!!
heisand? Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 utrolig vakkert navn, kanskje litt bærumsnavn bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå