Gå til innhold

ang. mor og barnundersøkelsen,

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor spør de hele tiden om gulvvarme? Er det ikke bra? Har fått spørsmålet i de 2 siste skjemaene, hvilken rom det er i og hvor ofte den står på??? Bare lurer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åssen skjema er det da? Kan ikke huske å ha fått noe sp om gulvvarme?!

Skrevet

har fått spørsmålet i forrige skjema, og det som kom nå til 18 mdr.. Det er det jeg lurer på, sønnen min er mye snørrete og forkjølet, kan det ha noe med at de spør? Så at jeg hadde mange spm om bekkenløsning også denne gangen, om den var helt borte, tilpasser de spørreskjemaene etter hva du svarte sist gang?

Skrevet

De må vel ha et standarskjema?? For å kunne sammenligne???

Skrevet

Hmm.. da har jeg nok fått spp jeg også, men husker det bare ikke :o)

De sender samme skjema til alle, kan ikke tilpasse situasjonen fo da har de jo ikke noen sammenligningsgrunnlag.

Skrevet

det var ikke spørsmål OM jeg hadde hatt bekkenløsning, bare om den var helt borte, eller hvis jeg fortsatt var plaget, hvor jeg hadde vondt, og hvor mye, og når...??

Skrevet

får ta en telefon imorgen å spørre:)

Skrevet

Spørreskjemaene ligger ute her: http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=233&trg=MainArea_5661&MainArea_5661=5631:0:15,2301:1:0:0:::0:0&MainLeft_5565=5544:65927::1:5569:2:::0:0

Alle får samme skjema.

Jeg var inne og tittet nå, det spørres enten om man har hatt bekkenløsning, eller så spør de slik at man kan svare nei på om man har smerter i bekkenet. Så dette har ingenting med hva man har svart tidligere å gjøre.

Skrevet

Hmm.. Det kan ikke jeg huske å ha fått spm om.. Har fått spøørre skjemaet til og med 1,5år..

Skrevet

gulvvarme skal vel være positivt? Hvertfall vannbåren.

Barn sitter jo i timesvis å leker, så det er jo ikke bra at de blir kalde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...