trønderpia85 Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Har ikm om 1 uke, men har vært kvalm i flere dager,magen blitt hardere og hadde mens smerter her om dagen.. Er d mulig?? eller er d for tidlig å merke noe?
Gjest Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 nei trur ikkje det er for tidli! det erganske individuelt dette:) eg har ikm om en uke og er stuup trøytt hele tiden og masse menmurringer:) so hååpe:) he kjempe lyst å teste imorga, men er jo alt for tidleg:/ lykke til!!!
trønderpia85 Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 Ja e kjempe trøtt for tida æ å, pluss litt murring i magen.. Krysse fingran for oss begge æ da:) Lykke til du å
trønderpia85 Skrevet 4. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2007 men når kan æ teste mæ da uten at d e for tidlig?
litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 mener man kan merke slikt med en gang egget har festet seg så det er jo ikke for tidligt nei. Mye det samme her, begynte å bli kvalm torsdag kveld og har holdt på hele helga så jeg har også et håp. Tenkte å teste på fredag, er jo et par dager før IKM da men vi skal ut på byen og vil ikke drikke i tilfelle jeg er gravid. Så tenkte å ta en test da for sikkerhets skyld
litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Glemte forresten å si at på CB-pakka står det at man kan teste opptil 4 dager før IKM )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå