En Prins + Prinsesse Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 mange sier jeg kan begynne å gi gutten min brød allerede, hvordan gjør jeg det når gutten min ikke har fått tenner? å hvilket pålegg?
~Simelisa & Marina~ Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 jeg ville ventet en stund til jeg da og holdt meg til grøt enda ett par månder... varier heller kosten med å gi grøt med og uten fruktpurre og heller youghurt på glass fra nestle... det har jo noe med at nyrene og tarmene til barna er jo ikke helt utviklet til å ta til seg så fast næring... det anbefales jo ikke at en begynner med grøt før en er 4 månder nå om dagen pga. den grunnen med nyrene... så jeg ville ikke tatt høyde for akkurat det der... men er du usikker så synes jeg du skal ta kontakt med helsestasjon for å være sikkert... Men når den tid kommer å poden skal begynne med brødskiv, begynte vi alltid me min første leverpostei... og deretter andre smørepålegg... Lykke til hva du finner ut av... ett vennlig råd fra en mor til 3 ) mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå