jåsjenta Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Da har vi endelig klart det:D Noen som kan se hvilket kjønn det blir? Og om det blir en eller to? Jeg: 100781 Han: 160881 Tusen takk for svar:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 fikk først opp jente, så gutt... men tror det blir en jente jeg da:) lykke til:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 bare lurte på om jeg hadde spådd deg tidligere??er så ok med tilbakemeldinger...siden jeg er så ny på dette...
jåsjenta Skrevet 4. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2007 Ja, vet du hva... du spådde meg faktisk gravid i oktober/november:) Så du hadde helt rett! *flink du* Kanskje det er en av hver? har gode muligheter for å få tvillinger siden jeg gikk på hormonbehandling, og at det er tvillinger på både min og samboern sin side av slekta:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 ja vet du...da tror jeg faktsik at dere får tvillinger...for jeg følte egentlig det... så gøy at jeg hadde rett...prøvde å finne innlegget der hvor jeg evt. hadde spådde deg før du svarte i sted men fant d ikke....jeg blir så glad når jeg "ser" rett... lykke til til deg... føler at dette kommer til å gå kjempefint...litt småplager men ikke noe spesielt:)
Elastica Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Gratulerer sååååååååååååååååååååååååå masse vennen!!! Nå var det virkelig deres tur !!!! Så gøy med så liten alderforskjell på deg og søster sin vesle da :-) Er så glad for at jeg hadde rett her og -for når dere har prøvd så lenge så ville det vært fælt å ta feil på det .... Artig å se at stratosen også fikk inn jente da !!! Og så blir det jo spennede å se om det blir to da -for jeg har også fått opp gutt på deg ,men har mer tolket det som to tette :-) Stoooooooooooooooooor klem til deg og kose deg masse med spiren !!!
jåsjenta Skrevet 4. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2007 Tusen takk:) Ja, har regnet ut terminen på en sånn kalkulator og ifølge den så har jeg termin 4 dager før tantebarnet mitt har bursdag, så det blir vel mer eller mindre akkurat ett år imellom:) Søss er jo helt oppi det og har allerede begynt å strikke genser til sitt fremtidige tantebarn.hehe..ho er gal:) Skal prøve å få tidlig ul for å sjekke om det er en eller to:o) Ha en fin natt! Klemm
moaas Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 åååååååååååå...kjære lillesøss:) eg e sååååååååååååååååå lykkelig for at du endelig er gravid:))))) og lillemor gleder seg masse til å få ett nytt søskenbarn:))))) glad i deg:) nuss fra ho storesøss..... ps.har begynt å sortere babyklær til deg:)))))))))))))))))))))))))))))))
jåsjenta Skrevet 7. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. november 2007 Ja, det va på tide at nåkka skjedde her.hehe Åsså må dåkk fløtt nedover hit,sant.hihi Fleire som vil se ka de får opp?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 9. november 2007 #13 Skrevet 9. november 2007 Får opp ei jente på deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå