Gå til innhold

svetting??! (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som svetter mer enn vanlig? er nå 28+5 og kjenner svettelukten godt under armene.. har aldri vært sånn før jeg! noen andre i samme båt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg svetter vel ikke så masse, men jeg er så varm ellers på hele kroppen. Er nesten minusgrader på soverommet på natta! Må bare ha vinduet oppe, og sambo holder på å fryse ihjel! :) Så får jeg plutselig hetetokter! Er vel vanlig nå regner jeg med... Er 33+4.

Skrevet

Ja er du gal :P Har vært glohet leeenge nå, selv om alle andre går rundt og fryser :P Må bytte gensre flere ganger om dagen, så det blir vasket mye klær her for tiden ;) Er i uke 32 nå, og det ser ikke ut som det blir bedre :)

Skrevet

Jepp,samme her.. Blir kliss våt bare av å gå en 40 min tur,hehe.. Noe jeg ikke ble før..

Skrevet

jepp spesielt om natten.. når jeg våkner for å gå på do renner det svette av meg:S enda jeg sover med vinduet åpent og bor oppi nord. En natt var jeg nødt å skifte på senga for den var klissvåt.. huffameg..

Skrevet

Ja!! Svetter ikke, men er konstant varm! Når jeg er hjemme flyr jeg rundt i joggebukse og BH.. Samboeren tror jeg er smårar vettu! :P

Skrevet

våkner på natta helt våt...under armene osv

Skrevet

Jepp :-( Og ganske idiotisk at mange av mamma-gensrene og ammeklærne er laget i sånt stoff som viser svetteringer under armene KJEMPEtydelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...