Gå til innhold

Se hit jenter, er jeg alene om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillegutt er 16mnd å jeg koser vettet av meg med han. vi e rhjemme hverdag sammen, er en del sammen emd mine foreldre men ellers er vi åpen barnehage.

men han vil ikke leke alene eller jeg må leke med han da kan det gå greit i en 10min så e det slutt. prøver å lese for han men det vil han ikke skal bare lukek boka han blar i bøkene sine itts elv e rglad i de.

men får ikek 5min ro i løpet av dagen. sliter med ryggen. han skal være med meg overalt, inn på do, på kjøkkenet ja over alt det skjer bare når jeg og han e ralene hjemme også endel når pappaen er hjemme skal til meg men oss besteforeldrene er det helt greit.

har søkt han inn i barnehage men neida ikke plass enda. troe han trenger det.

men er jeg den eneste som ghar det sånn, noen med tips?

er litt slitsomt selv om jeg koser meg hjemme så får jeg dårlig samvittighet hvis jeg sitetr i sofaen men han komemr med engang å skal ksoe leke, gjøre ing han ikek får lov til

har vært sånn siden han var 1år.

sikklig mammadalt sier mamma mamma mamma hele dagen.

flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår på 13 mnd.er også en skikkelig mammadalt.

Leker lite alene på gulvet,da må jeg sitte på gulvet jeg også.Løper etter meg overalt,gråter når jeg går på toalettet og lukker døren.Hjelper ikke at pappaen er her heller,han vil bare til mamma.

Aner heller ikke hva jeg skal gjøre,ble faktisk mye verre etter bhg.start.

Skrevet

huff detter så slitsomt. kjedlig at det ble verre etter barnehagestart da.

huff håper ikke det her altså.

Skrevet

Er som om jeg skulle skrevet det selv, min er akkurat lik! Er som regel greit hvis jeg går rundt, rydder litt, vasker, setter inn i oppvaskmaskinen e.l. Da dilter hun etter og syntes det er spennende å følge med. Men jeg får "ikke lov" til å sette meg ned i sofaen, da kommer hun i løpet av 10 sekunder og skal opp på fanget, eller kommer med en leke som hun vil vise meg og leke med sammen med meg. Hvis jeg prøver å avvise hyler hun. Er fryktelig slitsomt! Vi har heller ikke fått barnehageplass. Hun har akkurat blitt 1 år.

Skrevet

golvvasken e rut her er helt uaktuelt å gjøre siden han skla gjøre alt er jo kjempeskjønn blir ingen ting av også har vi hund så føler påd ette emd mye hår.

hvis jeg tar ut av oppvaskmaskinen skal han inni den. kan ikke gjøre husarbeid føre han er der med engang. ikke engang gå på do, da skal han hjelpe emg emd alt.

hvis jeg setter meg isofaen så komme rhan bøke rellers så skal ha opp elelrs slår av tven. mammma skal være emd meg hele tiden tror jeg han sier

barnehage neste her hihi

Skrevet

Hehe, dette er akkurat som å høre om min knert da han var 16 mnd...jeg var helt utslitt. Kunne ikke gjøre en eneste ting for meg selv (dusje, gå på do, ta ut av oppvaskmaskinen, vaske golv, se på pc`n, lage en brødskive osv osv) uten at han skulle være med. Fikk han ikke lov, ble han rett og slett krakilsk. Masse mamma-mamma-mamma hele dagen.

Jeg ble kjempeoppgitt, og var ganske fortvilet over han en stund. Prøvde alle mulige ting for å prøve å gjøre han mer fornøyd.. Han var slik fra han var ca 9 mnd. Så begynte han i barnehagen for 6 uker siden (17,5 mnd gammel), og da eskalerte det kraftig! Han var alldeles utafor stakkars, måtte ha meg rundt seg hele tiden i en måneds tid. Men for ca 14 dager siden var han nesten over natten som en ny unge...han er blitt SÅÅ harmonisk og blid og fornøyd at hver dag er en lek. Jeg fryder meg for hver en dag, og skryter den lille rakkeren min opp i sky til alle og enhver, hehe. Utrolig kjekt å se at han har det godt!!

Føler at han er blitt mye mer trygg og fornøyd, og det er rett og slett herlig...

Så; det er nok en fase som vil gå over for dere også tenker jeg:-)

Skrevet

så godt å høre at det går bra nå håper virkligdet her.

han e rjo helt dagen blid og fornøys så er ikek sur mn er denn avhengigheten he rhjemme. han e rsånn også i åpen barnehage.

men håper virklig det går over. får dusje kan jeg ikek. morgenstellet går veldig kjapt for min del. hihi men går vel over

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...