Ella28 Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Min ene jente på snart 4 fikk dette for et par dager siden,og idag er det i full blomst! Mye nedentil,akkurat der det gjør vondest...au au! Jeg måtte låne Xylocaingel på jobben,og legen der mente det måtte være greit å bruke,er sånn vi bruker til kateterisering;) Apoteket er jo stengt til imorgen,men da er det vel evt hvitvask,ellers har jeg sinksalve. Noen andre tips?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 badekar synes jeg å huske fra da jeg var lita
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 potetmel vi vasket lillesnupp nedentil med grønnsåpe og varmt vann, men det var nok mest fordi hun bruker bleie og det ikke skulle sette seg bæsj og bakterier i vannkoppene. hvitvask er jo utblandet sink, så ett tynt tynt lag kan da ikke skade ) god bedring til jenta di
EnUndreneMor Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 kjøp aselli sårsalve å ta på hver enkelt. eller acrem bad med olje i..
Odine! Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Hvis hun klør veldig, kan du ta henne til legen i morgen og få medisin mot kløa - vi måtte gjøre det, og fikk flytende allergimedisin. Håper hun raskt blir bedre!
balle og solo Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Tapp i badevann og hell oppi en pakke natron. La barnet ditt få sitte der og kose seg ei lita stund... dette lindrer kløen nedentil. Dra så til legen i mårra og få phenamin... mikstur mot kløe. smør så inn prikkene med eurax og i hodebunnen smører du med aloe vera gele. Lykke til!! og god bedring!!
Ella28 Skrevet 4. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2007 Ok,jeg har sinksalve,ellers kan jeg evt kjøpe hvitvask også imorgen. Jeg har Eurax,men tror ikke jeg skal bruke det i slimhinner,så det blir vel ellers på kroppen. Også har jeg vel aloe veragel også tror jeg.....hmm,da er jeg nesten i mål:) Jeg badet henne i kveld,og det var godt syntes hun. Men hvordan virker Natron egentlig? Er det bare kjent for å lindre kløe eller svie?
Ella28 Skrevet 4. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2007 Og hva er acrem? Menes det Avitaminkrem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå