Gå til innhold

Noen som kan svare meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 4,5 mnd sliter så med magen. Bæsjer ca hver 10 dag. Alle sier det er normalt, siden jeg fullammer. Men hun driver å presser hele tiden og er veldig urolig når det har gått noen dager uten bæsj. Burde jeg begynne med annen mat? Er det noe annet jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg ville tatt en tlf til hs kan være greit å få en sjekk alt er normalt

Skrevet

Sånn var gutten min også da han var i samme alder. Presset og prompet men det var det. Kom ikke noe mer.

Tipset jeg fikk var å gi han mer vann og starte med tilvenning av grøt (velling). HS mente at han "brukte opp alt" fra mm og dermed lite som kommer ut igjen.

Grøt/velling ville han ikke ha (og vil fortsatt ikke ha..snart 9 mnd...hmmrfff!) men mer vann gjorde susen på fordøyelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...