Hege & lille Hannah <3 Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Hvordan kjennes det ut? Når er det normalt for en førstegangsfødende å begynne å bli moden? Takker for svar
line_n & sara Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 dette varierer nok veldig! skreiv et innlegg her om mine "symptomer" og fikk høre hvordan det stod til med andre fødeklare! fikk mange forskjellige svar! jeg merka aller først at magen sank, det gjorde den jevnt og trutt i et par uker, noen ganger hadde jeg veldig nedpress følelse, og etterhvert kjenner man det i bekkenet, (babyhode ligger å klemmer på nervene) au..(starta vell ca tre uker før termin) andre symptomer har vært at kynnerne kjennes litt anderledes ut, og de varer lengre. halvannen uke før termin, starta menssmertene, som hos meg sitter i korsryggen (kjennes ut som om jeg får mensen hvert øyeblikk!) de kommer etter sex og akupunktur, men går over i løpet av natta! har desverre ingen fasit-svar til deg, for det finnes nok ikke!! her er det store variasjoner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå