Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Om litt så ringer hun meg nok og skravler i vei, skal jeg ikke ta telefonen? Da ringer hun igjen, skal jeg slutte å ta telefonen når hun ringer? For man kan jo blokkere folk på msn, men hun blir nok sittende igjen med ett spørsmålstegn, på hvorfor jeg aldri kunne si hva som var problemet, men da hadde det skapt bare krangel mellom oss, kanskje derfor det er best å kutte ut kontakten i stillhet?
Mage Mi Sa Jo Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 jeg syntes alle fortjener en forklaring. hvis det fører til krangling så kan du jo kutte kontakten etter det. noen ganger vokser man bare fra hverandre. men det å ikke ta tlf når hun ringer blir dumt.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Syntes du burde enten ta en tlf eller være enda mer voksen å snakke med hu ansikt til ansikt og si hvorfor du ikke vil være venn med hu lenger. Alle fortjener å få en forklaring... Og ikke ta telefonen og bare kutte henne ut sånn helt uten videre blir for dumt.. Da kommer hu nok aldri til å slutte å ringe og div.. Snakk med hu du;o)
Gjest Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 "kanskje derfor det er best å kutte ut kontakten i stillhet?" -Din jævla feiging.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Det hjelper jo ikke å si hvor feig jeg måtte være, hahaha, når jeg velger å kutte henne ut, så driter jeg i hvor feigt det måtte føles ut.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Da ville jeg nok heller skrevet til henne på msn at jeg ikke ville ha mer kontakt. At hun ikke trenger å ringe mer og at du nå blokker henne. Må jo være enklere enn å ikke svare hver gang hun ringer/skriver. Selvfølgelig best å si det til henne, men om du ikke vil, så skriv heller. Og du kan jo kanskje skrive at du ikke orker forklare nå, men at du kanskje gjør det senere! Mvh Me
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå