Gjest Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Ikke at det er viktig - for det er det i grunnen ikke ;o) Blir utrolig glad om vi får en frisk og fin jente/gutt...altså...det spiller VIRKELIG ingen rolle ) Gleder meg til å bli mamma igjen jeg! Men! Forrige gang hadde jeg en strek guttefølelse...men det var totalt feil...hehe, for vi fikk jente. Denne gangen tror mannen min og mormor en gutt, men jeg har ingen følelse denne gangen, slik jeg hadde med førstemann. Nå var den jo feil da...så...hehe.. Hva med dere? Tror dere det ene eller andre om hvem som bor i magen deres?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Jeg hadde en sterk følelse av at jeg ventet en gutt, men så viste UL at det var en liten jente. Men som deg er jeg glad til bare jeg får et friskt barn.
ie28 Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Jeg lurer på at det kan være en gutt siden jeg ikke har hatt noe snev av kvalme, men på den andre siden har jeg fått mye kviser og da sies det at det blir ei jente. Men min sterkeste følelse sier at det er en gutt =) Får bare vente å se hva det lille underet viser seg å være =) Ser fram til det uansett hva det skulle bli.
*Stjernesmell* Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Jeg har fått kviser, men ikke vært kvalm. Har ikke hørt det før, at kviser betyr at det er jente og kvalme betyr at det er gutt. Spennende!
aevum Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Jeg tror det blir gutt. Hadde guttefølelse sist gang, og da stemte det. Både jeg, pappa og mormor gjettet gutt. Denne gangen har jeg guttefølelse, pappa'n aner ikke hva det blir... Skal bli morsomt å se om det stemmer! Uansett hva det blir gleder vi oss veldig!
aevum Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Har forresten både fått kviser OG er kvalm... Gutt OG jente?
loppelaura Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Jeg er sikker på at jeg får jente, trodde det sist også å da stemte det.
å tenk jeg skal få en bebi til Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 jeg var kjempe kvalm sist og kjempe fin i huden, da fikk jeg jente. Denne gangen er jeg ikke dårlig men har kviser, tror gutt denne gangen... men tiden vil jo vise. spennende dette ja
hmmm? Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 jeg har en følelse av at det er en liten gutt inni der... men er jo ikke sikker... kan jo være jente også... gleder meg masse til å f vite hva det blir, men uff så lenge det er til... er jo 2 månder.... hmmm, men jeg tipper gutt frem til da
#Aurora har tre gutter# Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 har følelesen av jente..men det hadde jeg sist og,og da var det gutt....så kanskje det er en gutt.Bare det er friskt.
Mops7 Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 skikkelig kvalm, og en del kviser. fettet mitt har sklidd ut ut på hoftene/siden... Og jeg tipper det er gutt likevel... Mannen vil vite det på ul, mens jeg har lyst å vente. Spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå