ny på vei? Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 tenkte på å kjøpe en brukt kombivogn fra 04, den er kjempefin, og ser nesten helt ny ut. vi får med alt utstyr til den + vognpose som er helt ny. personen som selger den vil ha 2500 for alt samlet, synes dere det er dyrt? er litt rådvill nå ser dere:-P takker for alle råd=)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 for en tre år gammel vogn synes jeg det var litt dyrt ja, men det spørs hvilkne vogn det er?? Emmaljunga f.eks har noen som koster nesten 8000 ny og da er jo ikke 2500 så mye?
Gjest Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Spørs jo hvilket merke det er på vogenen ... men er det emmaljunga eller simo så er det nok et bra kjøp =)
Gjest Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 jeg synes ikke den var dyr! regner med den bare er brukt til en unge, og når den ser ny ut og har nytt utstyr? den kosta jo sikkert minst 6 tusen da den var ny, så to og et halvt nå er jo ikke dyrt? jeg ville ikke solgt den billigere for å si det sånt.. vi har også kjøpt 04 modell, emmaljunga, ser helt splitter ny ut og vi gav 3000...
ny på vei? Skrevet 4. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2007 ja, det er en Simo kombivogn.. mener å ha sett en som likner veldig mellom 6000 og 8000 tusen knoner..
mamma til 2 små:=) Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Nei det syns jeg ikke var dyrt:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå