Gjest Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Hmmm, synes det mangler noe men jeg er veldig glad i navnet Klara da, så kanskje derfor jeg synes det ser rart ut nå det ikke er noen l der..
Mille** Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Nei, det syns jeg var lite pent rett og slett. Siden du spør så er jeg ærlig. ;o)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 På norsk, synes ikke det er fint
Dudellidallo og Tillo Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Jeg også tenkte Klara når jeg leste det, det er et fint navn, synest ellers Cara tok seg bedre ut en Kara=) Barnet som skaper navnet så kan jo være et fint navn, men uvant... aldri hørt det før
BettyBoob Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 litt sånn : "skal kara (altså mannfolka) ut på byen uten damer ikveld"
bompymamma Skrevet 4. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2007 Er ikke begeisret for Klara, men ønsker å kalle opp etter en oldemor som het nettopp det. Fant Kara/Cara, og tenkte at Kara Elise kanskje kunne vært et alternativ... Fint at dere er ærlige!! Hadde ikke spurt her dersom jeg kun ville ha et bestemt svar : )
Dudellidallo og Tillo Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Vel, jeg heter gina så mitt navn er vel mye mer utsatt sånn sett; gina- klina- vagina;0) Så ville ikke tenkt i den duren...
trollmamma Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 Synst ikkje Kara var fint. Men når du satte det sammen med Elise, vart det ikkje så verst ) Kunne godt vendt meg til det.
Gjest Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 Liker Klara eller Karla bedre, men det er ok navn...
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 4. november 2007 #14 Skrevet 4. november 2007 syns det er fint jeg, litt Amerikansk kansje? men fint.
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 4. november 2007 #15 Skrevet 4. november 2007 Synes ikke kara var så fint, men Kira er et fint navn, nesten likt da...
Sololight Skrevet 4. november 2007 #16 Skrevet 4. november 2007 Jeg har både en oldemor og en bestemor som het Klara, og kunne i mange år ikke tenke meg å kalle de opp... Men etter mye smaking på navnet, synes jeg det er blitt kjempefint! Så kanskje hvis du kjenner ordentlig etter kan det bli en liten Klara likevel? :-) Kara/Cara syntes jeg ikke noe om....assosiasjon til Irene Cara (var det Fame, tro?)
LegallyBlond Skrevet 4. november 2007 #18 Skrevet 4. november 2007 Likte forslaget til *dum&deiLig*™ jeg. Kiara er kjempefint =) Ellers så var Kara Elise ganske fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå