Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Kara/Cara? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, synes det mangler noe :) men jeg er veldig glad i navnet Klara da, så kanskje derfor jeg synes det ser rart ut nå det ikke er noen l der..

Skrevet

Nei, det syns jeg var lite pent rett og slett. Siden du spør så er jeg ærlig. ;o)

Skrevet

På norsk, synes ikke det er fint

Skrevet

Jeg også tenkte Klara når jeg leste det, det er et fint navn, synest ellers Cara tok seg bedre ut en Kara=) Barnet som skaper navnet så kan jo være et fint navn, men uvant... aldri hørt det før

Skrevet

litt sånn : "skal kara (altså mannfolka) ut på byen uten damer ikveld"

Skrevet

Er ikke begeisret for Klara, men ønsker å kalle opp etter en oldemor som het nettopp det. Fant Kara/Cara, og tenkte at Kara Elise kanskje kunne vært et alternativ...

Fint at dere er ærlige!! Hadde ikke spurt her dersom jeg kun ville ha et bestemt svar : )

Skrevet

Vel, jeg heter gina så mitt navn er vel mye mer utsatt sånn sett; gina- klina- vagina;0) Så ville ikke tenkt i den duren...

Skrevet

Synst ikkje Kara var fint.

Men når du satte det sammen med Elise, vart det ikkje så verst :o)

Kunne godt vendt meg til det.

Gjest BigMama og februargutta
Skrevet

syns det er fint jeg, litt Amerikansk kansje? men fint.

Skrevet

Synes ikke kara var så fint, men Kira er et fint navn, nesten likt da...

Skrevet

Jeg har både en oldemor og en bestemor som het Klara, og kunne i mange år ikke tenke meg å kalle de opp... Men etter mye smaking på navnet, synes jeg det er blitt kjempefint! Så kanskje hvis du kjenner ordentlig etter kan det bli en liten Klara likevel? :-)

Kara/Cara syntes jeg ikke noe om....assosiasjon til Irene Cara (var det Fame, tro?)

Skrevet

Hva med Kiara/Ciara istedenfor?

Skrevet

Likte forslaget til *dum&deiLig*™ jeg. Kiara er kjempefint =)

Ellers så var Kara Elise ganske fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...