SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Foeler ikke jeg har nok MM til lille jenta mi, saa tenkte jeg skulle proeve litt MME paa kvelden. Men nei, DET ville hun ikke ha gitt! Kresen allerede hun... Andre som har opplevd dette? Har bare proevd NAN. Tenkte aa prove Smaafolk i morgen i haap om at hun vil ha det. Ellers faar hun vel bare klare seg med den MM jeg har aa gi...
emyzzim *fikk jente 05.06.07* Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Hei! er du sikker på at det ikke er pga flaska hun ikke vil ha? ikke alle småfolk som tar flaska:) Her i huset var flaske helt greit de første 3 månedene, men deretter "nei takk!" Nå er det kun puppen som duger, er hun ikke skikkelig sulten leker hun bare med flaska, sleiker litt og biter på tuten, er hun derimot ordentlig sulten blir hun sint!
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 Nei, flaske er det ikke. Hun fikk MM paa flaske i kveld, og det tok hun som bare det...
emyzzim *fikk jente 05.06.07* Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 prøv et annet merke du ja:) er jo ikke alle grøtsmaker som faller i smak hos alle heller, om det kan sammenlignes?
Ryddan Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Ja, min gutt tar Ikke MME. Han brekker seg av NAN sin, med Småfolk sin tok han likegyldig noen slurker, men ville ikke ha mer enn det. Smakte på den selv også, den var litt søtere, så den er sikkert godere.
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 4. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2007 Smakte paa NAN'n selv jeg, og jeg maa jaggu si at jeg forstaar tulla. Den smakte absolutt ikke godt... ha ha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå