Gå til innhold

Andre som har erfart at babyen ikke tar MME?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foeler ikke jeg har nok MM til lille jenta mi, saa tenkte jeg skulle proeve litt MME paa kvelden. Men nei, DET ville hun ikke ha gitt! Kresen allerede hun...

Andre som har opplevd dette? Har bare proevd NAN. Tenkte aa prove Smaafolk i morgen i haap om at hun vil ha det. Ellers faar hun vel bare klare seg med den MM jeg har aa gi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

er du sikker på at det ikke er pga flaska hun ikke vil ha?

ikke alle småfolk som tar flaska:)

Her i huset var flaske helt greit de første 3 månedene, men deretter "nei takk!" Nå er det kun puppen som duger, er hun ikke skikkelig sulten leker hun bare med flaska, sleiker litt og biter på tuten, er hun derimot ordentlig sulten blir hun sint!

Skrevet

Nei, flaske er det ikke. Hun fikk MM paa flaske i kveld, og det tok hun som bare det...

Skrevet

prøv et annet merke du ja:)

er jo ikke alle grøtsmaker som faller i smak hos alle heller, om det kan sammenlignes?

Skrevet

Ja, min gutt tar Ikke MME. Han brekker seg av NAN sin, med Småfolk sin tok han likegyldig noen slurker, men ville ikke ha mer enn det. Smakte på den selv også, den var litt søtere, så den er sikkert godere.

Skrevet

Smakte paa NAN'n selv jeg, og jeg maa jaggu si at jeg forstaar tulla. Den smakte absolutt ikke godt... ha ha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...