Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 og serveren får tidsavbrudd hver gang jeg trykker enter.......resultatet er at alt går usannsynlig tregt og gjerne blir registrert opptil flere ganger. Skal holde meg unna nettshopping tror jeg.......skumle saker. Men, istedet for å irritere meg grønn så tar jeg en kjapp en her: Dritgrei, så fint at du endelig har fått mumset i deg ribbe!!!!! Smakte fortreffelig kan jeg tenke meg;-) Jeg har lyst på pinnekjøttmiddag snart!!!!! Takk for lykkeønskninger for morgendagen, trenger det, for jeg gruer meg... Gummelillan, you are so not alone.....startet liksom i feil ende jeg også.........hihihihi...........Geiger og Busnel.......fniiiis........MEGET konservativt og klassisk.... Og ellers så håper jeg alle har hatt en flott helg og kost seg med nære og kjære og god mat osv.-) Jeg var i jentelag i går og møtte 12 flotte og nye ansikt! Hadde det utrolig hyggelig og vi diskuterte vel nesten alt mellom himmel og jord:-) Var ikke hjemme før halv fem i morges, så kvelden blir ikke så lang i dag nei:-) Opp som en bjørn - ned som en fell..........huttetu......men jeg har altså stått opp forholdsvis tidlig og rukket å få både roser i kinn og lage deilig middag til gjengen:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå