jadåså Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 hvor mange betaler nrklisens her og vis ikke hva sier dere når de kommer på døra ?
Northernlights Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Altså, jeg betaler ikke!!!! Nekter! Ser Berlinerpopplene gratis,og har ikke tenkt sende dem penger med det første heller. Ser Naturmagasinet og nyheter innimellom alldeles uten snev av dårlig samvittighet. Har ikke betalt på mange,mange år. Hvis de banket på døra mi? Da hadde jeg blitt ganske paff, men bedt dem inn på kaffe. For jammen hadde de reist bra langt,så det hadde de fortjent. =o)
Odine! Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Hvis de kommer på døra di, synes jeg virkelig du burde betale! ;-) Men det spørs om de tjener inn reisepengene med det første...
Gjest Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Vi betalte ikke...Men så gjorde de en dårlig dag komplett med å banke på for en ukes tid siden.Så nå skal vi betale;)
winneboo Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Vi betaler ikke akkurat nå, men tror det er jobben til sambo som betaler(leier en leilighet som jobben hans eier) har egentlig ikke tenkt noe over det. Regner med i får en regning når vi flytter til et annent sted. noe jeg håper er snaaaaart
jadåså Skrevet 4. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2007 Noen som faktisk gjentatte ganger hardnakket står på sitt om at de ikke har tv ?
Karoline's*mamma Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Vi betalar, men det irriterar meg. Kunne ikkje nrk innført reklame istaden?! Har jo endelig blitt vandt med å sjå på reklame på dei andre kanalane, så det hadde ikkje skda ho nrk heller..
Gjest Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Vi har god samvittighet og betaler. Før vi begynte å betale hadde vi latt vær i 11 år og gubben mente det var på tide, da jeg aldri ville åpne døren når det ringte på. Det blir jo litt teit om det er noen du kjenner som vil på besøk.. he he.. Jeg synes NRK lager mye bra, så det er helt greit å betale. Kunne kanskje vært litt lavere lisens. 500 kr hadde vært nok.
Tomine is my star Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 Jeg betaler ikke!! Åpner ikke døra for mistenkelige folk som kan være utsendt fra statskanalen for å kreve inn penger... )
jadåså Skrevet 4. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 4. november 2007 hadde i forgår lisensmannen på døra og sa som sant var at mannen min var offshore ( siden det var han han spurte etter ) og klarte å lire utav meg at jeg var barnevakten ( til mine egne unger ) Så nå sitter jeg å skjelver å venter på at han skal komme tilbake før mannen min er hjemme fra jobb for å snakke me fruen i huset ( som jo da var meg ! ) har slått av ringeklokken nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå