roxanne Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Jeg tenker på at det blir ganske varmt, det er jo eletromagnetisk stråling. Det har jo vært mye frem og tilbake med om mobil er farlig. Jeg synes Laptopen virker skumlere.
Gjest Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 har en dyne eller noe under jeg eller så bruker jeg stuebordet..
Gjest Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Det har jeg aldri tenkt på! Har pc'n på fanget i mange timer hver uke. Har ikke mistet beina enda iallefall
roxanne Skrevet 4. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2007 Det blir jo helt glovarmt. Kanskje ikke så farlig for kvinner, men menn skal jo unngå å få pungen for varm :-) Det kan jo gå ut over sædkvaliteten...
Gjest Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 For å si det sånn. Jeg ville aldri tillatt min mann å sitte med laptop på fanget. Her forventes prima vare. Hehehe
pøber´n & je Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Jeg hadde vært mer redd for at hardisken ikke skulle få nok luft, enn å bli skadet av det selv
Libido- Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Håper ikke, sitter med den på fange heletiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå