gullet06 Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Sønnen min på 13mnd greier ikke å tygge enda. gir han mat med klumper og prøver å gi han brød. Men maten blir bare liggende inne i munnen til han slutt spytter den ut. Noen som har noe tips?? Komme igang med tygging
snurrepipp Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Dette lurer jeg også på. Min jente på 11 mnd tygger heller ikke. Får ikke i henne brød og det er ganske frustrerende.
gullet06 Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 Godt d er flere enn meg som synes dette er frustrende... Men tyggingen må vel komme etterhvert.. Prøver m brød hver dag
snurrepipp Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Jeg tenker som så at før eller senere må hun lære seg å tygge, så jeg prøver å ikke stresse med det. Prøver ikke med brød hver dag, men det går like dårlig hver gang jeg prøver.
gullet06 Skrevet 4. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2007 Ja vi får bare smøre oss m tålmodighet:)
Mirakeljenta08 Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 det komme når de er klare for det. gutten her tygget ikke brød eller middag før han var 14 mnd å e renda vanskelig med maten. men viktigeste er å ikke stresse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå