Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Gutten min har blitt så fæl til å slå. Når jeg prøver å irettesette han for noe, slår han meg i ansiktet. Tar tak i han og sier nei, men han bare slår meg på nytt. Han er 2 år. Noen som har noen tips om hva jeg skal gjøre for å få han til å slutte med dette. Er skikkelig fortvilet nå...
SassyMom Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Sånn har det vært for sønnen min også i perioder. Snakket med pdagog i barnehagen om at dette ikke er uvanlig, men en frustrert måte å uttrykke seg på når man feks ikke har språk, Man må bare vise hver eneste gang han slår at det IKKE er greit. Si "nei, ikke lov å slå, det gjør vondt" o.l. Det har gått over her, kommet tilbake, og gått over igjen. Fryktelig frustrerende ja, men det kan løses med myyyye tålmodighet! Lykke til =o)
Gjest Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Kjære dere! Dette er helt vanlig hos små barn frem til de begynner å språkmodnes Bare vær tålmodige med barna, det går over! Hilsen 5 barnsmor og pedagog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå