*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Som gir bort sett med 30.000 perler i bursdagsgave til jentene?? #"/&%" Har akkurat støvsugd opp minst 2000 perler nå... HEHE.. Noen som har tips om jævlige gutteleker jeg kan gi i gjengjeld til jul?
dama Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 hva med en motorsag, med ekstremt høy lyd? ) vi får litt av begge deler vi da... har en gutt og to jenter..
piano♫ Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 *ler og ler og ler* Generelt alt med batterier - det er ille. Særlig når batteriet holder på å bli tomt. Men når det er sagt: Jeg har støvsugd mange perler, jeg - og jeg er guttemamma til 2 ;-).
Tingelingelate med to tomater Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Hahaha:-) *flira godt her* Stemmer også for trommesett:-D Eller andre instrumenter som bråker noe hinsides:-)
☆Pacific sunset☆ Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 hiihihihihihi herlig! Vi syns det er grusomt å få bråkete sverd, og roboter!!!
*Olivia* Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Vi har fått vår del med ekstremt bråkete leker. Typisk ting som går på batteri.. Vi har funnet den geniale løsningen på problemet og det er å la ungene få ta det med seg når de skal bade
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 4. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. november 2007 Ække det fali a? Å ta med lekene i vann? Blir nok ett eller annet som bråker til jul på den gutten ja:-)) He he.. gleder meg nesten allerede jeg
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 HAHAHA. Må le, er selv lykkelig mamma til en gutt og stemamma til en annen. Men nå kan du faktisk gi perler i gave tilbake. Nevøen min hadde en enorm krukke med perler, fikk beskjed 1000 ganger om å skru på lokket før han bekka krukka. Gikk jo som det måtte gå det, hørte bare svoooosj oppe på loftsstua, og en stk 7 åring som hev seg på kne og febrilsk begynte å plukke. Når det gjelder andre fæle gavetips til gutter, så vil jeg ikke bidra i den retningen Vi guttemammaer må jo holde sammen Tihi
Northernlights Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 Kjøp et sett med 60 000 perler ;o)
*Olivia* Skrevet 4. november 2007 #13 Skrevet 4. november 2007 Jo de dør sakte men sikkert!!!!! lekene altså ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå