Gå til innhold

I dag grue gleder jeg meg til robinsson!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Amper stemning kan man trygt si!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅH, hvorfor får ikke jeg inn tv3 nå i kveld da????

har gledet meg villt til robinsson å nå er tv3 dotte ut her, ALLE andre kanaler er det liv i, men IKKE den...arrrrg...

Skrevet

NEI!!! SÅ KJIPT!:=(

Da får du kose deg med reprisen på lørdag:=)

Skrevet

Synd at signalet ikke funker!

Jeg gleder meg til episoden i kveld - blir nok litt action og det er vel det vi liker?!!! Håper virkelig Alise (er det ikke det hun heter dama fra nord) klarer å bite fra seg mot Peter, det er tross alt bare et spill!!!

Skrevet

til deg som ikke får inn tv3 i dag..

alle episodene blir lagt ut på vgtv.no

og er bare til å se de der:)

jeg har ikke tv3 i det hele tatt jeg, men følger med på robinson fordet:)

Skrevet

å så kjekt da:=) da får alle sammen sett det i dag!!!

Skrevet

Måtte ta meg en pause i tittinga jeg... Nå kommer han galningen tilbake, blir helt stressa jeg assa!

Skrevet

stressa blir jeg også...han er jo helt gal han peter....!

Skrevet

Hva er det som feiler Peter da?en voksen mann på 47år, enn å oppføre seg på den måten??Hvem er det som driter seg mest ut på tv liksom..herlighet!

Skrevet

Herregud!!!!!! Sitter her å hisser meg opp over han psyko-Peter! Det er bare helt utrolig at en voksen mann kan oppføre seg på den måten!!! Det er et spill dette her. Og hvordan kan han tro, i det syke hodet sitt at han skal kunne vinne? Gutta er 3 og jentene er 5? Hvis ikke noen av jentene er med gutta og bare later som, da. Håper ikke det. Han bør ut fort som F!!!! Hvis ikke orker jeg ikke å se på mer. Blir bare stressa og hissig. ARHGGGGGl Godt å få ut litt. He, he...

Skrevet

Fikk ikke med meg starten idag..hvorfor kom peter tilbake da?Trodde det va Gunnar som kom jeg.Og hvor ble det av han slanke lyse?

Skrevet

Hi hi, nesten for mye for nervene mine. Synes synd på Alise, må være jævlig kjipt å være der med ham. Mannen er jo gal! og idiot...

Skrevet

Hør hvordan han sitter å prater på øyråd, da?!! Syke syke mann!

Skrevet

Jeg fatter bare ikke at han får lov å bli jeg?Når han viser seg å være så psykopatisk!!!!

Han er jo syk i hode sitt...rart dem ikke har strengere regler

Se bare di øynene han har!!!!!

Skrevet

Hvem er det som gikk ut idag ?

Håper virkelig alle stemmer ut han psykoen ! eller at han mister plassen sin i Robinson pga oppførselen.. Men det blir han vel ikke, for det blir jo skikkelig reality tv av dette her ;)

Skrevet

Psyko Peter vant kampen og fikk imunitet!!! Han spiste som en galning!! Masse sånne ekle kryp!! Creepy fyr han der asså!! ÆSJ!!!! Ordentlig guffen er han. Får ikke satt ord på det!!!

..Så var det Isak som gikk ut:-( Stod mellom han og hun Ann Kristin..er det det hun heter?

Det var trist syntes jeg..Heiet litt på han..

Hvem håper eller tror dere vinner da?

Skrevet

Han Peter er jo helt psyko, jeg hadde vært flau om jeg hadde vært sønnen hans ! (tror han har en sønn på rundt 10 år) for å ikke snakke om kona/dama om han har det da håper inderlig ikke han har det for da tror jeg hadde gravd meg ned i jorda!

håper han ryker ut neste gang og at han aldri får immunitet mere!

for han er IKKE en verdig vinner....høres jo nesten ut som han kommer til å vinne hele robinsson slik han snakket i dag!

jeg synes det var dumt at Isak gikk ut i dag for han synes jeg er en verdig vinner !

Skrevet

Åh, det var leit..

Jeg likte Isak egentlig :) Alle som jeg har syntes noe om har røket ut, så jeg vet ikke hvem jeg vil skal vinne lenger..

Kanskje hun Bente..

Jeg heiet mest på Fredrik jeg da, siden han var vel en av de få som var ærlige!

Får håpe han Peter ryker ut neste gang da, men han gjør vel ALT for å vinne!

Skrevet

Ja jeg hadde enten han eller alice for hun bidrar

Jeg er sikker på at han peter har misshandla exkonene sine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...