Gå til innhold

Ikke glem Åndenes Makt i dag da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe.. For oss som liker det paranormale.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for påminnelse, hadde faktisk glemt det! Men alene i kveld, gruer meg til å se det helt alene!!! Det er jo skikkelig skummelt, vertfall sist!!! best å trille bosset bort til veien før det starter da;0)

Skrevet

gleeeder meg....:P

men ser det ikke uten sambo her..:P

hehhe

Gjest otilie79 og gojentene<3
Skrevet

Skal også se det, men hadde heller ikke turt det om ikke sambo hadde vært hjemme:o) Litt for husredd ja hihi:o)

Skrevet

Det skal jeg få med meg :) Heldigvis kommer samboer hjem før det begynner ellers hadde jeg nok ikke villet sett det. Tør ikke å se sånt alene..hehe

Skrevet

Godt med fem puter et teppe og ti fingre å gjemme seg bak=)

Skrevet

æsj... sambo har nattevakt og da tør jeg ikke se på! men ender vel opp med det like vel.... bare håper det er noe koselig/gøy etterpå.

meeeen så hadde jeg mareritt natt til i dag, og det vil jeg jo ikke en natt til....

Skrevet

Spørs om jeg tør. Forrige uke var det jo skikkelig ekkelt. Måtte sette på Animal Planet etterpå for å "roe ned" litt. *grøss* Nei, kommer nok til å se det uansett da.

Skrevet

Når klokken begynner det?

Skulle vist være ett hus utenfor bergen i kveld.. Leste det på nett hin dagen. Noen som nett har kjøpt huset, også fant de ut at huset skulle være med i åndenes makt i kveld, rett etter at de hadde kjøpt det.

Skrevet

men hvis det hadde vært spøkelser hos meg hadde de vel vært her litt oftere enn akkutat den ene timen hver søndag, tror dere ikke? også har jeg fått sånn fri familie abonement, så jeg kan prate med sambo hvis jeg skal på do..... :P

Skrevet

Herregud for noen lettlurte fjols dere er..

Dere vet vel at alt sammen er planlagt og alt bare er tull?

Gjest otilie79 og gojentene<3
Skrevet

Hva var det som var forrige gang? Gikk glipp av den episoden:(

Skrevet

da var ei øy i nord en plass som hadde en forbannelse over seg, heksehenrettelser og slikt så det gikk folk igjen fra forskjellige generasjoner.. Men endte godt da, som oftest=)

Skrevet

Jeg er også alene hjemme! Helsikke! :/ Regner med jeg begynner å se ihvertfall, men får se om jeg tør se hele:P

Skrevet

neffi da! La oss få lov til å beholde troen på at det finnes noe mer enn det vi kan se.....gjør ikke noen skade det, vel?

Og hvordan VET du at det er planlagt og ikke tull? He he...

Skrevet

og det driter jeg i :-)

ja, jeg skal se på. Selv om jeg synes hun Bendris er litt for mye noen ganger. Liker de andre bedre.

Skrevet

Haldenjenta- med bebis i magen

du kan jo ikke bare se begynnelsen... det er jo da det er skummelt! må jo få med deg at det går bra til slutt :o)

Skrevet

Det har du rett i Løvejenta, hm.. Jeg tenker fælt på om det er noen jeg kan be hit mens det varer, hehehe:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...