Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som hadde hund før dere fikk baby??

Vi har en liten Cavalier -og det har gått sååå utrolig bra:)

Vi er jo selvsagt forsiktig og gir mye oppmerksomhet til han også da.....Noen andre med erfaringer her??

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet bare at mine foreldre fikk en polarhund noen mnd før de fikk meg. Det gikk også kjempebra, han var veldig forsiktig med meg og det var aldri noe problem med misunnelse el.l. (han var veldig mye inne til tross for rasen)

Skrevet

Vi fikk en baby for 8 mnd siden, og hadde hatt hund 4 år før det---suuuperbortskjemt hund!! Det har gått veldig bra!!

Skrevet

vi har å hund her... gått kjempe bra:)

litt bortskjemt ennda ho da..men ho å gutten får myyyyeeee oppmerksomhet:)

Skrevet

hei!

vi har en ekstrem bortskjemt liten hund som i begynnelsen var voldsomt nysgjerrig på den lille og ville ligge oppi vogna og hele tiden slikke og snuse på ham. men det gikk over, nå er han seg selv igjen, glad og fornøyd. vi var litt redde for at det skulle bli kaos, men det ordna seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...