ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 heia. fødte for snart 7 uker siden, og er helt ferdig med renselsen. har begynt på cerazette for ca en uke siden og har begynt å blø, kan jeg bruke tampong nå? er det ikke bare under renselsen man ikke kan?
☆Anonymia☆ Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 om du er ferdig med renselsen og ikke har vondt så ser jeg ikke noe grunn til å ikke bruke tampong..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå